Świetny dla Renault Group był szczególnie październik, w którym na swoje auta Francuzi znaleźli w całej Europie prawie o 34% klientów więcej niż przed rokiem. W październiku sprzedaż koncernu wyniosła 136 564 egzemplarze samochodów.
Wynik ten sprawił, że udział Renault w europejskim rynku wzrósł z 9 do 10,8%, co daje mu trzecie miejsce pod względem sprzedaży na Starym Kontynencie. Ze 136 564 sprzedanych aut, 20 753 egzemplarze noszą na maskach oznaczenie Dacia.
Na rodzimym rynku francuskim Renault też się wiedzie nieźle. Dzięki 49 538 sprzedanym samochodom, w październiku marka zanotowała lepszy o 30,6% wynik niż przed rokiem.
Od początku bieżącego roku wynik Renault jest lepszy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego o 4,4%.
Źródło: Samar
Komentarze
auto motor i sport, 2009-11-20 11:47:34
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?