[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Robert De Niro prezentuję Kię e-Niro

Nazwisko aktora Roberta De Niro aż prosi się o powiązanie go z nową Kią e-Niro. Z takiego założenia wyszli marketingowcy Kia. A oto efekty.

Kia e-Niro - Paryż 2018 Kia e-Niro - Paryż 2018, fot. Michał Szymaczek

Kia ruszy od listopada z ogólnoeuropejską kampanią reklamową nowego elektrycznego crossovera – Kia e-Niro – z udziałem aktora Roberta De Niro, dwukrotnego zdobywcy Oscara.

W serii reklam De Niro – jako ambasador nowego elektrycznego samochodu marki Kia – podkreślać ma, że e-Niro zostało zaprojektowane z myślą o przełamaniu wszelkich ograniczeń, z którymi samochody elektryczne były kojarzone do tej pory. Również ograniczeń dotyczących wysokiej ceny zakupu.

Jak zdradzają przedstawiciele Kia Motors, współpraca z De Niro opiera się na wyjątkowym charakterze i wielkim poczuciu humoru aktora. W reklamach ma on zwrócić uwagę na zalety e-Niro – m.in. duży zasięg, który wynosi 485 kilometrów, zaawansowane systemy asystujące i poprawiające komfort oraz technologie związane z odzyskiem energii i funkcjonalność crossovera.

Opracowana wspólnie przez Kia Motors Europe i Innocean Worldwide Europe ogólnoeuropejska kampania reklamowa Kia e-Niro z udziałem Roberta De Niro rozpocznie się już w listopadzie.

REKLAMA

REKLAMA

Kia e-Niro - Paryż 2018 Kia e-Niro - Paryż 2018, fot. Michał Szymaczek

Kia e-Niro, która w europejskiej wersji wyposażenia zadebiutowała na początku października w Paryżu, jest pierwszym całkowicie elektrycznym crossoverem marki Kia. Zasięg e-Niro – po jednokrotnym naładowaniu akumulatora w 100 proc. – wynosi do aż 485 km w cyklu mieszanym i do 615 kilometrów w mieście. Auto wejdzie do sprzedaży pod koniec 2018 roku.

Elektryczna Kia e-Niro oferuje większy zasięg w mieście niż wiele samochodów napędzanych silnikiem benzynowym i większość znacznie droższych samochodów elektrycznych. Crossover ten, podobnie jak wszystkie inne modele marki Kia z napędem konwencjonalnym, również jest objęty standardową gwarancją producenta przez 7 lat (lub do przebiegu 150 000 kilometrów), która obejmuje także akumulator i silnik elektryczny.

REKLAMA

Kia e-Niro - Paryż 2018 Kia e-Niro - Paryż 2018, fot. Michał Szymaczek

e-Niro jest dostępne z dwoma litowo-jonowymi akumulatorami do wyboru – o pojemności
64 kWh lub 39,2 kWh, który na jednym naładowaniu do pełna zapewnia zasięg 312 km. Po podłączeniu e-Niro do szybkiej ładowarki zasilanej prądem o mocy 100 kW, potrzeba tylko 54 minut, aby akumulator o pojemności 64 kWh naładować w 80 procentach.

Zobacz także: Kia e-Niro debiutuje w Paryżu

Nowa Kia e-Niro wykorzystuje podzespoły hybrydowego Niro, którego od 2016 roku Kia sprzedała na świecie już ponad 200 000 egzemplarzy. Po drogach Europy jeździ natomiast ponad 65 000 hybrydowych crossoverów marki Kia.

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 101 990 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij