Oprócz "i-trójki" Euro NCAP rozbiło również 10 innych samochodów, ich wyniki prezentujemy poniżej.
Zaskakujący jest fakt, że nowe elektryczne BMW nie zdobyło maksymalnej liczby pięciu gwiazdek (podobnie jak Ford EcoSport, Mercedes Citan, Nissan Note i Volkswagen T5). Reszta aut może pochwalić się maksymalnym wynikiem pięciu gwiazdek.
BMW i3 straciło najwięcej punktów na ochronie pieszych i systemach bezpieczeństwa (w standardzie jest tylko ESC), jednak ogólna ochrona pasażerów podczas wypadku jest dobra.
Po raz pierwszy w historii Euro NCAP pod lupę wzięło model Maserati - Ghibli udało się otrzymać maksymalną liczbę gwiazdek.
BMW i3
Ocena ogólna - 4/5
Ochrona dorosłych pasażerów - 86 %
Ochrona dzieci - 81 %
Ochrona pieszych - 57 %
Systemy bezpieczeństwa - 55 %
Ford EcoSport
Ocena ogólna - 4/5
Ochrona dorosłych pasażerów - 93 %
Ochrona dzieci - 77 %
Ochrona pieszych - 58 %
Systemy bezpieczeństwa - 55 %
Ford Tourneo Connect
Ocena ogólna - 5/5
Ochrona dorosłych pasażerów - 94 %
Ochrona dzieci - 85 %
Ochrona pieszych - 62 %
Systemy bezpieczeństwa - 70 %
Infiniti Q50
Ocena ogólna - 5/5
Ochrona dorosłych pasażerów - 86 %
Ochrona dzieci - 85 %
Ochrona pieszych - 67 %
Systemy bezpieczeństwa - 81 %
Maserati Ghibli
Ocena ogólna - 5/5
Ochrona dorosłych pasażerów - 95 %
Ochrona dzieci - 79 %
Ochrona pieszych - 74 %
Systemy bezpieczeństwa - 81 %