Rumuński obiekt w Craiova obchodzi w tym roku czwartą dekadę funkcjonowania, dlatego pewnego dnia pojawił się tam Simone Tempestini w rajdowym Fordzie Fiesta R5. Ten kierowca ma zaledwie 22-lata, ale na jego koncie znajduje się już puchar Junior WRC i WRC3.
Utalentowany kierowca postanowił zrobić trochę zamieszania. Tak jak w przypadku oryginalnej Gymkhany, również tutaj nie zabrakło ostrego palenia gumy, odważnych slajdów, skoków oraz dymu w narodowych barwach Rumunii.
Fabryka powstała w 1976 roku przy współpracy Citroena na potrzeby marki Oltcit. W połowie lat 90. przejęło ją Daewoo, które produkowało tam modele na potrzeby europejskiego rynku. Następnie obiekt trafił w ręce koncernu General Motors, który kontynuował produkcję koreańskich samochodów pod swoim szyldem.
Ford przejął fabrykę dopiero w 2008 roku. Rozpoczęto tam produkcję modelu Transit Connect. Dopiero w 2012 roku na taśmie produkcyjnej pojawił się model B-MAX oraz druga generacja crossovera EcoSport.