Nowy model największą popularnością cieszy się przede wszystkim we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Holandii oraz Belgii. 60% klientów wybiera najbogatsze wersje wyposażenia Premium i Feline, natomiast prawie 75% zamówień dotyczy silników wysokoprężnych.
Większość z nich decyduje się na 1,6-litrowego turbodiesla o mocy 110 koni mechanicznych, natomiast spośród tych, którzy wybierają jednostkę benzynową, 45% "stawia" na mocniejszy silnik 1.6 THP z turbosprężarką.
3008 produkowany jest w Sochaux, w liczbie 530 sztuk dziennie. Razem z nim, na jednej linii powstaje od niedawna nowy model Peugeota, czyli van o nazwie 5008 - 360 egzemplarzy dziennie.
To właśnie sprawiło, że w połowie października Peugeot w swojej fabryce uruchomił trzecią zmianę i zatrudnił dodatkowe 800 osób. W 2010 roku Francuzi chcą sprzedać 90 tysięcy sztuk modelu 3008.
Tutaj przeczytasz test Peugeota 3008.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-11-23 13:49:54
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?