Hiszpanie są dumni z jakości swojego najmłodszego dziecka. W historii Seata nie było jeszcze auta, które byłoby tak dobrze wykonane. I nie ma w tym nic dziwnego, skoro za wzór służył tu prawdziwy wzór w świecie motoryzacji, czyli Audi.
Auto jeździ i wygląda jak poprzednia A-czwórka. Zmiany na zewnątrz są tylko kosmetyczne, natomiast w środku mamy do czynienia z deską rozdzielczą żywcem przeniesioną z Audi A4 Cabriolet. Materiały, z jakich została wykonana, są wysokiej próby.
A co pod maską? Do wyboru jest sześć silników. Trzy z nich to jednostki benzynowe o mocy od 102 (1.6) przez 150 (1.8 Turbo) po 200 koni mechanicznych, wyciskane ze świetnego silnika 2.0 TFSI. Turbodiesle dysponują mocą od 120 przez 143 do 170 koni mechanicznych.
Ceny polskie nie są jeszcze znane. W Hiszpanii rozpoczynają się one od 21 990 euro. Do salonów sprzedaży w naszym kraju najnowszy Seat zawita dopiero w okolicach czerwca, i wtedy też zapewne dowiemy się, ile Hiszpanie będą sobie za niego żądać.
Komentarze
~trifftaff, 2009-02-22 14:08:44
~jukasz, 2009-02-22 13:39:00
~dolittle, 2009-02-22 13:10:14
auto motor i sport, 2009-02-20 13:37:53
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?