[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ
5



OCEŃ

Seat Leon Cupra JE Design

Seat Leon Cupra to typowy "sleeper", bo choć ma spory zapas mocy, to nie wygląda specjalnie zadziornie. Sposób na to mają jednak spece z JE Design. Zobaczcie sami!

Seat Leon Cupra JE Design Seat Leon Cupra JE Design

Pod maską seryjnego Leona Cupry pracuje turbodoładowany, dwulitrowy silnik benzynowy w dwóch wariantach mocy – 265 oraz 280 KM. Potem do oferty dołączyły kolejne wersje, w tym odmiana o mocy 300 koni mechanicznych. Takie "stado" w zupełności wystarcza do ostrej jazdy tym napędzanym na przód kompaktem.

Niemcy z JE Design wzięli jednak Leona Cuprę na warsztat i efektem ich prac jest widoczny na zdjęciach, efektownie stylizowany i malowany hot-hatch, który kierowcy oferuje o wiele więcej mocy, niż egzemplarz fabryczny.

Pakiet zmian jest dwuetapowy. To znaczy wybrać można wariant mocniejszy lub... jeszcze mocniejszy od fabrycznych 300 KM i 380 Nm. W pierwszym wariancie moc sięga 360 KM, co jest wynikiem lepszym niż choćby w czteronapędowym Fordzie Focusie RS. Moment obrotowy sięga tu 450 niutonometrów.

REKLAMA

REKLAMA

Seat Leon Cupra JE Design Seat Leon Cupra JE Design

Drugi wariant wynosi doznania kierowcy na jeszcze wyższy poziom. Tu silnik wykręcony jest do granic możliwości, bo 380 koni mechanicznych i 470 niutonometrów to zaledwie o 20 KM i 10 Nm mniej niż w piekielnie mocnym Audi RS3.

W niemieckim hot-hatchu pracuje jednak silnik 2,5-litrowy, a nie 2-litrowy jak w Leonie. Nie mówiąc o napędzie, który w RS3 przekazywany jest na wszystkie cztery koła, a Leon musi walczyć o przyczepność zaledwie dwoma przednimi kołami.

Jeśli chodzi o osiągi, w pierwszym wariancie maksymalna prędkość wzrosła do 265 km/h, podczas gdy mocniejsza odmiana pojedzie na niemieckiej autostradzie nie szybciej niż 285 km/h.

REKLAMA

Seat Leon Cupra JE Design Seat Leon Cupra JE Design

Ale zmiany oferowane przez JE Design to nie tylko silnik. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia. Mamy tu solidnie poszerzone nadkola, które kryją 20-calowe felgi z oponami Hankook S1-Evo w rozmiarze 265/25. Nad tylną szybą zamontowano z kolei pokaźnych rozmiarów, regulowane skrzydło.

Doznania akustyczne wzmocnione zostały przez przerobiony układ wydechowy z elektronicznie regulowaną przepustnicą. Wybrać można wielkość i liczbę końcówek - albo cztery o średnicy 80 milimetrów, albo dwie owalne w wymiarach 140x90 mm lub 160x90 mm.

Nie można też nie wspomnieć o zmienionym zawieszeniu, które obniża auto o 20 mm lub opcjonalnie nawet o 45 mm w przypadku regulowanego zestawu KW DDC.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij