REKLAMA

Seat Tarraco z DSG i napędem na przód

Seat Tarraco jest dostępny w nowej wersji. Po raz pierwszy możliwe jest w tym modelu połączenie automatycznej skrzyni biegów DSG i napędu na przednią oś.

Seat Tarraco FWD DSG Materiały prasowe
Seat Tarraco FWD DSG
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 125 600 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Seat wprowadza na rynek nową wersję modelu Tarraco, wyposażoną w napęd na przednie koła i nowoczesną automatyczną, dwusprzęgłową skrzynię biegów DSG. Do tej pory największy SUV hiszpańskiej marki był dostępny w dwóch wariantach:

  • z napędem na przednie koła i manualną skrzynią biegów
  • z napędem na cztery koła 4Drive i automatyczną skrzynią DSG

Najnowsza odmiana Seata Tarraco została opracowana dla tych, którzy cenią komfort i zalety automatycznej skrzyni biegów, ale nie potrzebują na co dzień napędu na cztery koła i wolą przedni napęd i mniejsze zużycie paliwa.

Seat Tarraco – silnik i zużycie paliwa

Wprowadzany do oferty Seat Tarraco z automatyczną skrzynią biegów i napędem na przednie koła wyposażony jest w 1,5-litrowy czterocylindrowy silnik benzynowy o maksymalnej mocy 150 KM, dostępnej między 5000 a 6000 obr./min oraz maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm między 1500 a 3500 obr./min.

Zobacz także: nowy Mitsubishi ASX wchodzi do salonów

REKLAMA

REKLAMA

Seat Tarraco FWD DSG Materiały prasowe
Seat Tarraco FWD DSG

Moc przenoszona jest na koła przedniej osi za pośrednictwem siedmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów DSG, która pomaga rozpędzić Seata Tarraco od 0 do 100 km/h w czasie 9,5 sekundy i osiągnąć maksymalną prędkość do 198 km/h.

Nowa odsłona Seata Tarraco jest też odpowiedzią na stale zaostrzane normy emisji spalin. Jest ona bowiem bardziej paliwooszczędna niż odmiana z napędem 4Drive. Według testów prowadzonych zgodnie z normą WLTP pojazd emituje 160-181 g dwutlenku węgla na kilometr, zużywając przy tym między 7,1-8,0 l/100 km.

Nowy Seat Tarraco pozostaje dostępny w opcji pięcio- i siedmioosobowej oraz w pakietach stylistycznych Style i Xcellence.

Zobacz także: Volvo XC40 T5 Twin Engine - z mocą dwóch silników

REKLAMA

Seat Tarraco FWD DSG Materiały prasowe
Seat Tarraco FWD DSG

Seat Tarraco FR i PHEV

Kolejnym wariantem modelu Tarraco będzie usportowiona wersja FR, zapowiadana na początek przyszłego roku. Natomiast w drugiej połowie 2020 roku na drogi wyjedzie hybrydowy Tarraco plug-in.

Odmiana PHEV ma być pierwszą hybrydą plug-in oferowaną przez Seata. Do jej napędu wykorzystany zostanie silnik benzynowy TSI o pojemności 1,4 litra i mocy 150 KM oraz 115-konny motor elektryczny.

Łączna moc systemowa hybrydowego układu Seata Tarraco PHEV wyniesie 245 KM, a maksymalny moment obrotowy to solidne 400 Nm. Do tego hybrydowy Seat Tarraco będzie oferować możliwość pokonania do 50 kilometrów w trybie czysto elektrycznym.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA