REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Skoda Kodiaq RS. Znamy jej cenę

Skoda Kodiaq RS, pierwszy SUV Skody z emblematem RS, został właśnie wyceniony.

Skoda Kodiaq RS Materiały prasowe
Skoda Kodiaq RS

Znaczek RS umieszczony na nadwoziu i w kabinie czeskiego SUV-a świadczy o sportowych aspiracjach modelu. Pod maską Skody Kodiaq RS pracuje najmocniejszy diesel w historii Skody, a tuż przed premierą ten rodzinny model pobił rekord okrążenia Północnej Pętli toru Nurburgring w swojej klasie.

Teraz poznaliśmy już cennik Skody Kodiaq RS. Za podstawową wersję samochodu zapłacić trzeba nie mniej niż 193 550 złotych. W cenie dostajemy między innymi napęd na cztery koła czy adaptacyjne zawieszenie DCC.

Skoda Kodiaq RS jest samochodem przeznaczonym dla kierowców, którzy cenią elegancję, nowoczesną technologię i systemy wspierające kierowcę, a także – w tym modelu przede wszystkim – sportowe wrażenia z jazdy.

ŠKODA MAGAZYN nr 10/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 10/2020

Konstrukcję samochodu projektuje się tak, żeby ten sam model dało się wyposażyć w różne źródła napędu. Dzięki temu nawet popularne modele mogą być oferowane zarówno w wersji spalinowej, jak i hybrydowej czy elektrycznej. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 09/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 09/2020

Skoda Octavia występuje nie tylko w wielu wersjach silnikowych i w kilku odmianach wyposażenia, ale także jako model o bardzo różnym charakterze i zastosowaniu – w rodzinie Octavii znajdziemy modele iV, RS, Scout i wiele więcej. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 08/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 08/2020

Fotele w samochodzie nie służą jedynie do siedzenia. Wraz z rozwojem techniki są wyposażane w coraz więcej nowoczesnych rozwiązań – mają funkcje masażu, wentylacji i aktywnie dbają o bezpieczeństwo podróżnych. czytaj dalej >>

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS 2018 Materiały prasowe
Skoda Kodiaq RS 2018, fot. Skoda

Poza najmocniejszym w historii marki silnikiem wysokoprężnym 2.0 BiTDI o mocy 240 KM, nowością w sportowym SUV-ie Skody jest także system dynamicznego wzmacniania dźwięku – Dynamic Sound Boost, dostępny w standardowej wersji wyposażenia. Funkcja ta zapewnia możliwie autentyczne wrażenie sportowego brzmienia, którym można sterować z systemów pokładowych, np. dostosowując je do określonego trybu jazdy.

Bazowy model, poza 2-litrowym dieslem biturbo o mocy 240 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,9 sekundy, ma na pokładzie:

  • siedmiostopniową przekładnię automatyczną DSG,
  • napęd na cztery koła,
  • adaptacyjne zawieszenie DCC,
  • wirtualny kokpit z dodatkowym trybem „Sport”,
  • 20-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich Xtreme,
  • reflektory w technologii LED.

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS - tył Materiały prasowe
Skoda Kodiaq RS

Za dopłatą w wysokości 4000 złotych auto stanie się siedmiomiejscowe. W ramach opcji dodatkowych nowy SUV Skody oferuje natomiast m.in.

  • otwierany dach panoramiczny – 4500 zł,
  • pakiet multimediów z wyświetlaczem o przekątnej 9,2 cala – 5700 zł,
  • adaptacyjny tempomat – 1200 zł (do 160 km/h) lub 2500 zł (do 210 km/h),
  • czujnik martwego pola BLIND SPOT DETECTION – 2400 zł,
  • system LANE ASSIST – 1600 zł,
  • system EMERGENCY ASSIST – w pakiecie bezpieczeństwa od 5200 zł.

Skoda Kodiaq RS to także pierwszy SUV Skody dostępny opcjonalnie w wersji z lakierem metalizowanym Błękit Race, charakterystycznym dla sportowych modeli marki. Sportowy charakter auta podkreśla również odblaskowy element rozciągający się na całej szerokości, z tyłu samochodu i dobrze widoczne końcówki dwóch rur wydechowych.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA