Siedmiobiegowa skrzynia DSG będzie dostępna dla wersji silnikowych 2.0 TDI 150 KM oraz 2.0 TDI 190 KM (także w wariancie z napędem 4x4). Pierwsze egzemplarze topowej limuzyny i kombi zjadą z taśm produkcyjnych już od ostatniego tygodnia czerwca. Ceny wersji z nową skrzynią siedmiobiegową pozostają bez zmian w porównaniu do konstrukcji sześciobiegowej. Dotychczas nowa skrzynia biegów była do tej pory dostępna z silnikami 1.4 TSI 150 KM oraz 1.8 TSI 180 KM.
Grupa Volkswagen jest światowym pionierem w projektowaniu i produkcji skrzyń dwusprzęgłowych. Niemiecki koncern wprowadził ją do oferty jako pierwszy w przemyśle motoryzacyjnym w roku 2003. Taka przekładnia pojawiła się w ofercie Skody w 2009 roku.
Skrzynia dwusprzęgłowa to najnowocześniejszy i najbardziej efektywny sposób przeniesienia napędu: dzięki posiadaniu kolejnego przełożenia zawsze w gotowości, napęd jest dostarczany bez żadnych przerwy i strat energii. Dzięki temu rozwiązanie to nie tylko gwarantuje większy komfort i wyższe osiągi, ale i ma kluczowy wpływ na dalsze ograniczanie zużycia paliwa i emisji szkodliwych gazów.
„Model Superb pozostaje jednym z najchętniej wybieranych w Polsce samochodów segmentu B. W ciągu pierwszych pięciu miesięcy tego roku zarejestrowano w naszym kraju 2 997 egzemplarzy tego modelu, co daje mu pozycję wicelidera w tej klasie w klasyfikacji od początku roku 2017" – mówi Dariusz Brodnicki, Dyrektor Sprzedaży Skody. „Do długiej listy korzyści wynikających z wyboru flagowego modelu Skody można dopisać kolejny: szybki czas realizacji zamówień. Dzięki optymalizacji czasu dostawy oraz nieustannemu wzbogacaniu oferty, Superb pozostaje jedną z najatrakcyjniejszych i najpopularniejszych pozycji w swoim segmencie" - dodaje.
Komentarze
~D, 2018-11-16 19:32:28
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?