[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.0

Skoda Vision RS – Paris Motor Show 2018

Na salonie samochodowym w Paryżu Skoda zaprezentowała swój najnowszy koncept Vision RS, który przyciągnął na stoisko rzesze dziennikarzy.

Skoda Vision RS - Paryż 2018 Skoda Vision RS - Paryż 2018, fot. Michał Szymaczek

Skoda Vision RS jest pojazdem koncepcyjnym, który pokazuje drogę, jaką pójdzie czeska marka w najbliższej przyszłości. I to jest w tym najbardziej ekscytujące. Bo przecież każdy poprzedni pojazd studyjny zamieniał się później w model produkcyjny, czerpiący garściami z rozwiązań pokazanych w koncepcie.

Skoda Vision RS ma być z jednej strony prezentacją następcy modelu Rapid, który urośnie i będzie bezpośrednim rywalem Volkswagena Golfa. Z drugiej, ma napęd hybrydowy typu plug-in, czyli coś, czego Skoda jeszcze w swojej ofercie nie ma.

REKLAMA

Skoda Vision RS - Paryż 2018 Skoda Vision RS - Paryż 2018, fot. Michał Szymaczek

Projekt Vision RS pokazuje, jak może wyglądać rasowy hatchback w wydaniu Skody. Wiemy, że Skoda Vision RS ma 4356 mm długości, a więc tyle co przeciętny kompaktowy hatchback. Szerokość auta sięga 1810 mm, wysokość 1431 mm, a rozstaw osi to 2650 mm.

Obok rasowo stylizowanego nadwozia, zawierającego cechy przyszłych modeli z rodziny RS, w modelu Vision RS mamy wspomniany napęd hybrydowy. Składa się on z silnika benzynowego 1.5 TSI, generującego moc 150 KM. Drugim źródłem napędu jest motor elektryczny o mocy 120 KM.

REKLAMA

Skoda Vision RS - Paryż 2018 Skoda Vision RS - Paryż 2018, fot. Michał Szymaczek

Parametry te nie sumują się oczywiście 1:1. Łączna moc systemowa takiego układu sięga wartości 345 KM, co ma pozwolić na rozpędzenie Skody Vision RS od 0 do 100 km/h w zaledwie 7,1 sekundy.

Producent podaje też wartość przyspieszenia, jakiego doświadcza się w trasie, podczas wyprzedzania. Na rozpędzenie samochodu od 80 do 120 km/h potrzeba 8,9 sekundy. Średnia emisja dwutlenku węgla do atmosfery to 33 gramy na kilometr. Dokładnych danych o zużyciu paliwa nie znamy.

REKLAMA

Skoda Vision RS - Paryż 2018 Skoda Vision RS - Paryż 2018, fot. Michał Szymaczek

Jako że jest to hybryda plug-in, można ją ładować z gniazdka. Litowo-jonowa bateria zamontowana w samochodzie ma pojemność 13 kWh. Według danych producenta można ją naładować w 2,5 godziny. Nie wiemy jednak przy użyciu jakiego prądu.

Skoda Vision RS została zaprojektowana w duchu dzisiejszych czasów, zgodnie z trendem dbałości o środowisko. Zastosowana w górnych częściach siedzeń tkanina węglowa w całości wykonana jest z przetwarzanego poliestru. Pozostałą przestrzeń foteli obito również ekologiczną Alcantarą. Maty podłogowe wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Do ich stworzenia użyto Pińatex, czyli tkaninę wykonaną z... włókien liści ananasa.

Tymczasem zapraszamy do śledzenia relacji w serwisie specjalnym poświęconym Paris Motor Show 2018

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 36 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij