[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Skoda liderem rynku po pierwszym półroczu

Skoda z sukcesem kończy pierwsze półrocze 2019 roku, utrzymując pozycję lidera na polskim rynku motoryzacyjnym.

Skoda Scala Skoda Scala

34 672 zarejestrowane samochody to wynik z jakim Skoda zamyka pierwsze półrocze 2019 roku. Uzyskany przez markę rezultat podkreśla silną pozycję lidera na polskim rynku motoryzacyjnym.

Sukces Skody w okresie od stycznia do czerwca 2019 roku to między innymi efekt wysokiej sprzedaży modeli Octavia oraz Fabia, które są najczęściej wybieranymi przez Polaków samochodami oraz rosnącej popularności dwóch SUV-ów: Karoqa oraz Kodiaqa.

Marka kontynuuje ofensywę i zapowiada rozbudowę oferty o kolejnego SUV-a, a także modele z napędem hybrydowym i elektrycznym.

- Z przyjemnością podsumowujemy pierwsze półrocze 2019 roku, w którym kolejny raz z rzędu zostaliśmy liderem rynku. Nie byłoby to możliwe bez zaufania, którym od lat darzą nas Polacy. Cieszę się, że odpowiadamy na zmieniające się potrzeby konsumentów i trafiamy do nich z naszą ofertą. Osiągnięte przez nas wyniki dowodzą, że kierunek który obraliśmy jest właściwy. Podkreśla to pozytywny odbiór nowej Skody Fabia, Octavii, czy modeli z rodziny SUV-ów - mówi Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda w Polsce.

- Jesteśmy przekonani, że nowości, które wkrótce uzupełnią nasze portfolio produktowe oraz modele z napędem hybrydowym i elektrycznym pozwolą nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty – podsumowuje Tomasz Porawski.

Zobacz także: pierwsza hybrydowa Skoda - Superb iV

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>

REKLAMA

Skoda SportLine Skoda SportLine

Podwójne modelowe zwycięstwo

Pierwsze półrocze 2019 roku Skoda zamyka ze świetnymi wynikami dwóch bestsellerowych modeli. Najchętniej wybieranym przez Polaków autem była Octavia, której na rynek trafiły 10 334 egzemplarze.

Kolejne miejsce na podium zajęła nowa Fabia. Dostarczono ją do klientów w liczbie 9 269 sztuk. Miejskie auto zyskało wyraziste oblicze w 2018 roku, w pełni odpowiadając na potrzeby konsumentów. Dzięki zmianom w obrębie designu nadwozia i wnętrza oraz rozwiązaniom technologicznym z zakresu bezpieczeństwa, stało się jeszcze chętniej wybieranym samochodem.

W przyszłym roku swoją premierę będzie świętowała także nowa Octavia. Model, który od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, w 2020 roku zadebiutuje w kolejnej, czwartej odsłonie.

Zobacz także: pierwsza elektryczna Skoda już jest!

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>

REKLAMA

Skoda Kodiaq RS - tył Skoda Kodiaq RS

Skoda liderem zaufania

Wieloletnia dominacja Skody w Polsce to wyraz zaufania konsumentów i wynik konsekwentnie realizowanej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej. Nadchodzące miesiące to ekspansja zyskującego coraz większą popularność modelu Scala, który charakteryzuje się emocjonalnym designem oraz starannie zaprojektowanymi detalami.

W drugiej połowie roku polską premierę w portfolio marki będzie mieć także kolejny SUV, miejski Kamiq. Nowością w ofercie Skody będzie również odświeżona gama flagowego modelu Superb, który jako Superb Scout zadebiutuje w uterenowionej wersji.

Ofensywa modeli hybrydowych i elektrycznych

Gamę modeli Superb uzupełni samochód z napędem hybrydowym typu plug-in Superb iV, który pozwoli nawet na 55 km bezemisyjnej jazdy (WLTP). Równocześnie zadebiutuje w pełni elektryczna Skoda Citigo-e iV. Dzięki swojej cichej, płynnej i dynamicznej jeździe, będzie ona idealnym partnerem w mieście. Oba pojazdy wejdą do sprzedaży na początku 2020 roku.

- Skoda jest liderem rynku, który nie spoczywa na laurach. Aktywnie wprowadzamy nowe modele, a także, odważnie patrząc w przyszłość, poszerzamy naszą ofertę o napędy nisko- i bezemisyjne. W ten sposób jesteśmy blisko klienta i tworzymy dla niego całościową ofertę – podsumowuje Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda w Polsce.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>

REKLAMA