Nowy salon samochodowy to odpowiedź marki na zmieniające się potrzeby oraz zachowania klientów. Miejsce to będzie wyjątkowe m.in. dzięki najwyższemu poziomowi obsługi klientów i zastosowaniu nowoczesnych technologii multimedialnych, niespotykanych dotychczas w tradycyjnych salonach samochodowych. Štore by Auto Wimar to pierwszy tego typu projekt marki Skoda w Europie.
Zrozumienie potrzeb rynku oraz sprostanie wymaganiom klientów to zadania, które Skoda realizuje już od 10 lat. Robi to z powodzeniem, co potwierdza wieloletnia pozycja lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce.
Teraz, wprowadzając projekt innowacyjnego salonu dealerskiego Štore by Auto Wimar, Skoda proponuje swoim klientom unowocześnioną formułę kontaktu z marką. Do uroczystego otwarcia salonu doszło 10 grudnia, w obecności przedstawicieli Skoda Auto.
Zobacz także: Skoda Kodiaq GT już jest!
- Od lat obserwujemy zmieniający się rynek i jako jego lider czujemy obowiązek nieustannego rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań w wielu obszarach. Zauważając nowe modele sprzedażowe, uczymy się nowych procesów i wdrażamy je w życie. Wszystko po to, aby jak najlepiej zaspokajać rosnące wymagania naszych klientów. Štore by Auto Wimar jest odpowiedzią na zwiększającą się prędkość życia oraz chęć zaoszczędzenia jak najwięcej czasu przez klientów, szczególnie tych w metropoliach i dużych miastach - mówi Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda w Polsce.
- Jesteśmy przekonani, że podjęte przez nas działania nie tylko zwiększą efektywność procesu zakupowego, ale pozwolą nam jeszcze bardziej zbliżyć się do klientów i odpowiadać na ich rosnące potrzeby. Cieszę się, że w tym wyjątkowym projekcie towarzyszyć będzie nam jeden z wiodących dealerów Skody, firma Auto Wimar – dodaje Tomasz Porawski.