REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Skoda rozpoczyna sprzedaż w Singapurze

Skoda Auto otwiera centralny salon sprzedaży w Singapurze. Od maja tego roku marka początkowo oferować będzie sześć modeli: Rapid Spaceback, Octavia i Octavia RS, Superb oraz SUV-y Karoq i Kodiaq.

Skoda Singapur
Skoda Singapur

Skoda uruchamia sprzedaż swoich samochodów w Singapurze. Właśnie otwarty został pierwszy salon sprzedaży. Importerem i partnerem handlowym marki jest Volkswagen Group Singapore (VGS). Na otwarcie zaproszono wszystkich posiadaczy samochodów marki Skoda w Singapurze.

- W strategii 2025 planujemy rozszerzyć globalną obecność marki, która istnieje już na 102 rynkach. Wejście na rynek singapurski jest kolejnym krokiem w konsekwentnej realizacji tego planu - mówił prezes Skody Bernhard Maier.

ŠKODA MAGAZYN nr 13/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 13/2020

Skoda Octavia RS po raz pierwszy oferowana jest w takiej wielu odmianach. Najciekawszą z nich jest wersja hybrydowa z układem napędowym o mocy 245 KM. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 12/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 12/2020

Skąd wzięła się nazwa tego modelu? Ile wersji będzie oferowanych w sprzedaży? Czy Skoda naprawdę ma napęd na tylne koła? Odpowiedź na te i na inne pytania. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 11/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 11/2020

Za pomocą smartfona można dzisiaj monitorować samochód, a nawet zdalnie nim sterować – dzięki łączności LTE, GPS, Bluetooth i NFC. Z większości funkcji można korzystać z każdego miejsca na świecie, będąc daleko od samochodu. czytaj dalej >>

REKLAMA

Chociaż władze wprowadziły limit prywatnych rejestracji samochodów, zaistnienie na tym rynku motoryzacyjnym uważane jest za kluczowy krok w ekspansji marki w Południowo-Wschodniej Azji.

Skoda startuje w Singapurze z ofertą składającą się z modeli: Rapid Spaceback, Octavia i Octavia RS, Superb oraz SUV-ów Karoq i Kodiaq. Nowe pojazdy będą dostarczane do klientów już od maja 2018 roku.

REKLAMA

Dalsza zagraniczna ekspansja firmy i zdobywanie nowych rynków to kluczowe obszary działań, określone przez Skodę w programie "Strategia 2025". Plan Skody zakłada digitalizację produktów i procesów, ofensywę na nowych rynkach i rozwój tradycyjnego modelu biznesowego, poszerzając go o ofertę usług mobilności.

W ramach Strategii 2025 Skoda pracuje intensywnie nad dalszą globalizacją, planując obecność marki na 120 rynkach na świecie. Trzeba przyznać, że jeszcze kilkanaście lat temu trudno byłoby przypuszczać, że czeska marka będzie się mieć aż tak dobrze.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA