REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Skoda zwiększa sprzedaż w Polsce, nowa Octavia hitem

Skoda Polska przedstawia bardzo dobre wyniki z ostatnich dwóch miesięcy bieżącego roku. Dużym zainteresowaniem cieszy się nowa generacja Skody Octavii.

Skoda Octavia Materiały prasowe
Skoda Octavia

Wzrostowy trend rejestracji aut Skody na polskim rynku i znakomite przyjęcie nowej generacji modelu Octavia to powód do zadowolenia dla polskiego importera marki. To właśnie pojazdy czeskiej marki znalazły się w czerwcu i lipcu na pierwszym miejscu motoryzacyjnych list sprzedażowych.

Najpopularniejszymi modelami niezmiennie pozostają Fabia oraz Octavia. Pozytywne rezultaty przynosi również ofensywa modelowa w segmencie SUV, który zyskuje zaufanie coraz większej rzeszy polskich kierowców.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

5523 nowych pojazdów zarejestrowanych w Polsce w czerwcu oznacza nie tylko topową pozycję na rynku, ale także wzrost o 6,7 proc. w porównaniu do czerwca 2019 roku. Skoda odnotowała także wzrost udziałów w rynku do 15,40 proc. (+3,93 proc.), również zajmując pierwszą pozycję w tej kategorii w czerwcu.

W czerwcu zarejestrowano 556 modeli Karoq (+35,94 proc.) oraz 490 modeli Kodiaq (+38,81 proc.). Flagowy Superb, który zyskał nową odsłonę w ubiegłym roku, może pochwalić się wzrostem o 4,74 proc. rok do roku, a kompaktowa Scala, która została bardzo dobrze przyjęta przez kierowców, cieszy sią rosnącą popularnością, co przekłada się na 634 zarejestrowane egzemplarze.

W lipcu zarejestrowano 5540 pojazdów marki Skoda. Wynik ten ponownie uplasował markę na pierwszym miejscu zestawienia. Na czołówkę najpopularniejszych modeli, za Skodą Octavia i Fabia, wysunął się Superb z liczbą 569 zarejestrowanych egzemplarzy (+7,77 proc.), a udaną sprzedaż kontynuują modele Kamiq, Karoq i Scala.

– Zajęcie pierwszego miejsca na listach sprzedażowych z czerwca i lipca dowodzi, że odpowiadamy na zmieniające się potrzeby konsumentów i trafiamy do nich z naszą ofertą. Wyniki ostatnich miesięcy są efektem ciężkiej pracy całego zespołu Skoda. Specjalna oferta, którą przygotowaliśmy z okazji jubileuszu 125-lecia przyniosła zamierzone rezultaty, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Z optymizmem patrzymy na drugie półrocze, szczególnie że nowa Octavia, dostępna w wielu wariantach, została bardzo dobrze przyjęta przez polski rynek. Wierzymy, że stałe poszerzanie naszego portfolio modeli pozwoli nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty – komentuje Tomasz Porawski, Dyrektor marki Skoda w Polsce.

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ŠKODA MAGAZYN nr 15/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 15/2020

Skoda Octavia występuje w wielu wersjach różniących się poziomem wyposażenia i stylizacją, a nowa odmiana Scout jest najbardziej wszechstronną z nich – auto jest dynamiczne, bogato wyposażone i ma zdolności do jazdy poza asfaltem. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 14/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 14/2020

Elektryczny SUV Skody może występować w kilku wersjach różniących się stylizacją wnętrza – ich kolory i wzornictwo nawiązują do popularnych nurtów w wykończeniu wnętrza domu. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 13/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 13/2020

Skoda Octavia RS po raz pierwszy oferowana jest w takiej wielu odmianach. Najciekawszą z nich jest wersja hybrydowa z układem napędowym o mocy 245 KM. czytaj dalej >>

REKLAMA