[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Sprzedaż hybryd Toyoty w Polsce rośnie

Polskie salony Toyoty opuściło już ponad 30 000 samochodów z napędem hybrydowym. Sprzedaż tego typu aut stale rośnie.

Zainteresowanie Polaków samochodami hybrydowymi gwałtownie rośnie. Toyota sprzedała od stycznia do listopada dokładnie 12 726 hybryd. To o 4 362 egzemplarze więcej niż w całym 2016 roku.

W listopadzie łączna sprzedaż aut hybrydowych Toyoty w Polsce przekroczyła poziom 30 tys. egzemplarzy, z czego ostatnie 10 tys. samochodów z tym rodzajem napędu opuściło salony w zaledwie dziewięć miesięcy. Obecnie 26 procent sprzedaży Toyoty w Polsce stanowią hybrydy.

W tym roku najpopularniejszym modelem hybrydowym w Polsce jest Toyota C-HR Hybrid – nowy crossover, który w styczniu zadebiutował w polskich salonach. W ciągu 11 miesięcy polscy kierowcy kupili 3 880 egzemplarzy. Dużym sukcesem okazała się także przedsprzedaż Toyoty C-HR – od września do grudnia kupiono 568 aut.

Toyota C-HR

Niewiele mniej niż hybrydowych crossoverów – 3 749 aut – wyjechało w tym roku z salonów Aurisów Hybrid. Model ten jest najczęściej spotykanym na polskich ulicach samochodem hybrydowym – od debiutu w 2010 roku Polacy kupili łącznie 12 790 egzemplarzy elektryczno-benzynowego Aurisa.

Trzecie miejsce zajął średniej wielkości SUV RAV4 Hybrid, dostępny z napędem na przednią oś oraz na cztery koła (E-Four). Od początku roku kupiono 2716 tych aut.

Oferta Toyoty obejmuje obecnie siedem modeli hybrydowych, należących do sześciu segmentów. Są to: miejski Yaris Hybrid, kompaktowy Auris Hybrid w wersji hatchback i TS Kombi, crossover Toyota C-HR Hybrid, średniej wielkości liftback Prius oraz ładowany z zewnętrznej sieci Prius Plug-in Hybrid, a także 7-miejscowy minivan Prius + i średniej wielkości SUV RAV4 Hybrid.

Toyota C-HR Toyota C-HR Hybrid

Napęd hybrydowy Toyoty to rozwiązanie, które ogranicza zużycie paliwa. Wystarczy energia odzyskiwana z hamowania oraz inteligentne zarządzanie pracą silnika benzynowego i elektrycznego, aby w warunkach miejskich poruszać się w trybie elektrycznym przez połowę czasu jazdy, a w przypadku Priusa nowej generacji – nawet przez 70 procent czasu jazdy. Co roku sprzedaż hybryd Toyoty rośnie co najmniej o kilkadziesiąt procent, a w 2016 roku aż o 119 procent w stosunku do 2015 roku.

W tym roku samochody hybrydowe obchodzą swoje 20-lecie. Toyota Prius – pierwszy seryjny model hybrydowy – zadebiutował pod koniec 1997 roku. Do dziś kierowcy na całym świecie kupili ponad 11 milionów hybryd Toyoty i Lexusa. Od kilku lat ich roczna sprzedaż przekracza milion egzemplarzy.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij