Z okazji dwudziestej rocznicy połączenia CPN i Petrochemii Płock koncern PKN Orlen przypomina swoją historię, przygotowując się do otwarcia na warszawskiej Pradze i w Bodzanowie koło Płocka stacji paliw w stylu retro – pod szyldem CPN oraz Petrochemii Płock. To świetna wiadomość, zwłaszcza dla warszawiaków - znów zatankować będzie można na "cepeenie"!
Jak czytamy w komunikacie prasowym, Orlen dostrzega potencjał promocyjno-marketingowy w reaktywacji tych wciąż mocno rozpoznawalnych znaków towarowych, od lat budzących pozytywne reakcje klientów. Docelowo marki retro będą funkcjonowały wyłącznie w tych dwóch, wymienionych wyżej, lokalizacjach.
- Mimo że jesteśmy nowoczesnym koncernem, pamiętamy o historii naszej firmy. Jej ważnym rozdziałem jest CPN, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Logotyp CPN należy do klasyki polskiego wzornictwa i jest unikatowym dziełem sztuki. Jest on eksponowany m.in. w Muzeum Narodowym w Warszawie. Wiemy też, że marka wciąż żyje w świadomości Polaków, którzy traktują ją z dużym sentymentem. Reaktywując markę chcemy naszym klientom dać okazję do tego, by mogli bezpośrednio obcować z dziedzictwem nierozerwalnie związanym z historią Polski i rodzimej motoryzacji – powiedział Marcin Stefaniak, dyrektor biura promocji i reklamy PKN Orlen.
Zobacz także: Orlen otwiera sieć stacji ładowania aut elektrycznych