[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Subaru Impreza z rekordem toru Nurburgring

Subaru Impreza w wersji WRX STI Type RA NBR Special uzyskało najlepszy czas okrążenia toru Nurburgring w swojej klasie. Za drugim razem.

Subaru Impreza WRX STI Type RA Subaru Impreza WRX STI Type RA

Pierwsza próba pokonania okrążenia jednego z najsłynniejszych torów wyścigowych świata legła w gruzach za sprawą silnego deszczu. Drugie podejście odbyło się podczas znacznie lepszej, słonecznej pogody.

W przedsięwzięciu chodziło o pokonanie rywali i objęcie fotela lidera w klasie czterodrzwiowych sedanów. Ten cel został zrealizowany z pomocą bardzo mocno zmodyfikowanego Subaru Impreza. Zejście poniżej siedmiu minut to nie lada wyczyn, a uzyskane 6 minut i 57,5 sekundy oznacza czas na poziomie... Porsche 918 Spyder.

Jak wspomnieliśmy, Subaru Impreza NBR Special nie jest samochodem seryjnym, do którego jest mu dalej, niż bliżej. Zbudowaniem bolidu zajęli się eksperci firmy Prodrive. Bazą był model WRC STI z roku modelowego 2017.

Subaru Impreza WRX STI Type RA Subaru Impreza WRX STI Type RA

Do napędu posłużył 2-litrowy turbodoładowany silnik o czterech cylindrach w układzie przeciwsobnym (czyli po prostu bokser), generujący niewyobrażalne wręcz 600 KM mocy. Skrzynia biegów z modelu WRC pośredniczy w przekazywaniu mocy na obie osie. Jak podaje producent, największa prędkość zmierzona w czasie próby na torze Nurburgring sięgała 290 km/h.

Jeśli śledziliście relacje z wyścigu TT na Wyspie Man lub przejazdy na Festiwalu Prędkości w Goodwood, musicie kojarzyć ten samochód. Dodano mu jedynie nowy body kit z aktywnym tylnym spoilerem, dla poprawy trakcji. Skrzydło czerpie z technologii DRS, stosowanej w Formule 1.

W pierwszym kwartale przyszłego roku pojawić się ma drogowa wersja modelu Type RA (Record Attempt), która ma być napędzana 2,5-litrowym turbodoładowanym bokserem o mocy 310 KM, sportową skrzynię biegów, zawieszenie Bilstein i obniżoną masę - za pośrednictwem karbonowej maski i spoilera.

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 103 775 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij