Przyczyną absencji światowych firm w Korei Południowej są bardzo wysokie cło oraz koszty legislacji. Do tej pory japońska marką, która próbowała zawojować tamtejszy rynek była jedynie Toyota.
Subaru ma zamiar w Korei Południowej stworzyć własną sieć sprzedaży pod wspólnym szyldem Subaru Korea Co., Ltd. Na 2010 roku plany sprzedaży zakładają 600 sprzedanych egzemplarzy aut, natomiast do 2015 roku Japończycy chcą osiągnąć sprzedaż na poziomie 3000 sztuk.
Na to mają pracować trzy modele aut do wyboru. Subaru zaoferuje w Korei Legacy, Outbacka oraz Forestera. Niestety, fani sportów motorowych mogą się poczuć zawiedzeni, gdyż na tamtejszym rynku nie będzie dostępna żadna odmiana Imprezy.
Sprzedaż Subaru na koreańskim rynku wystartuje w kwietniu bieżącego roku. Na początku powstaną dwa salony sprzedaży - w Seulu oraz w Pusan.