Na razie pokazano model w skali 1:5, ale już wiadomo, że auto, które wyjedzie na ulice będzie wyglądało tak samo. Szykuje się raczej produkcja niszowa, każdy egzemplarz będzie wykonany ręcznie. Na razie nie wiadomo, kiedy wyjedzie na ulice.
Wiadomo jednak, że auto w wyścigowej specyfikacji zobaczymy już w grudniu, podczas rajdu Barbórka. AK Syrena Meluzyna R będzie autem wyścigowym, ale przystosowanym do jazdy po drogach publicznych. Zostało opracowane wspólnie m.in. z Pawłem Dytko.
Oprócz Syreny Meluzyny R, powstało też kilka innych konceptów. Syrena Meluzyna w wersjach L (podstawowej), S (sportowej) oraz Turbo z silnikiem umieszczonym centralnie. Kolejnym pomysłem jest Kabri, czyli otwarta wersja kabrio. Ostatnim konceptem jest Ligea, czyli sportowe coupe.
Na ulice wyjadą prawdopodobnie Meluzyna i być może kabriolet. Ligea powstała tylko jako "platforma do eksperymentów naukowych i rozwoju innowacyjnych technologii, które pojawią się w przyszłych samochodach."