Przy rozłożonych dwóch rzędach siedzeń w odświeżonym VW Caddy Maxi bagażnik pomieści 530 litrów załadunku. Po złożeniu lub całkowitemu zdemontowaniu trzeciego rzędu pojemność rośnie do 1350 litrów. Dodatkowe wyjęcie drugiego rzędu foteli z auto zwiększa pojemność bagażnika do 3700 litrów, to jest o 848 litrów więcej niż w krótszym Caddy. Idealne auto na remont.
Pod maską Caddy Maxi po faceliftingu czuć wiaterek nowej technologii. Bazę silników TDI stanowi czterocylindrowy motor 2.0 TDI o mocy 102 KM. Ta sama jednostka może osiągać też 150 KM.
Silników benzynowych w poliftingowym Caddy Maxi jest dwa. Trzycylindrowy TSI o pojemności 1,0 i mocy 102 KM oraz czterocylindrowy TSI 1,4 o mocy 125 KM.
Nowoczesne technologię widać też w kategorii bezpieczeństwa. Liczne systemy oferowane do Caddy Maxi, chronią pasażerów i wspierają kierowcę. To m.in. Front Assist, obejmujący funkcję awaryjnego hamowania w mieście, boczne poduszki powietrzne i kurtyny, asystent świateł drogowych Light Assist oraz system rozpoznający zmęczenie kierowcy. Opcjonalnie można będzie zamówić aktywny tempomat z systemem regulacji odległości ACC.
Ceny Caddy Maxi w Niemczech rozpoczynają się od 18.590 euro z silnikiem TSI o mocy 125 KM. Osobowy Caddy w wersji Conceptline z takim samym silnikiem kosztuje 18.960 euro. Ceny nie zawierają VAT-u.
Komentarze
auto motor i sport, 2015-03-04 15:55:40
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?