REKLAMA

Tata Nano – złoty klejnot

Citroen 2CV naszych czasów miał być najtańszym autem świata, którego jedynym zadaniem było transportowanie czterech osób z miejsca na miejsce. Bez krzty frajdy z jazdy, komfortu itp. I niby się udało, ale sprzedaż zaczęła pikować ze względu na niedoróbki, które sprawiają, że kolejne modele stają w ogniu.

Na ratunek podupadającemu wizerunkowi rusza nowa kampania Taty, lansowana przy okazji pięciotysięcznej rocznicy powstania pierwszej indyjskiej biżuterii. Dla uczczenia tej wiekopomnej chwili firma Titan Industries, należąca do koncernu Taty, ogłosiła konkurs na projekt Nano ze złota. Do finału trafiło 13 prac, z których najlepsze możecie zobaczyć w galerii obok. Zwycięski projekt powstanie w fabryce Titana w Bagalore. I w ten sposób najtańszy maluch świata będzie jednocześnie najdroższy. I chyba jego zadaniem będzie przekonanie potencjalnych klientów o bezawaryjności. Bo kto by się odważył pokryć złotem i drogimi kamieniami auto, które samo z siebie mogłoby się zapalić...

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA