Tata będzie sprzedawana poprzez japońską firmę handlową Marubeni. Początkowo samochody Tata mają pojawić się w 30 salonach, z czasem ma być ich nawet 40. Nie do końca wiadomo kiedy nastąpi oficjalne początek sprzedaży, jednak pewne źródła mówią o wrześniu bieżącego roku.
Do sprzedaży trafią na początek cztery modele. Będą to dwa rodzaje modelu Indica (hatchback i kombi) oraz pick-up TL i SUV Safari. O tym, czy indyjskie samochody znajdą uznanie w oczach polskich konsumentów, decydować będzie ich cena. W przypadku SUV-ów i pickupów będzie ona zbliżona do japońskich marek. Interesującą propozycją może okazać się Indica, której cena w wersji hatchback kształtować ma się w okolicach 30 000 zł.
Wielką niewiadomą będzie popyt na Nano. Pojazd reklamowany jako najtańsze auto świata (w Indiach będzie kosztował około 2 5000 USD, w bogatszej wersji europejskiej sporo więcej) może się w naszym kraju pojawić w 2009 r.
Źródło: Samar
Komentarze
auto motor i sport, 2008-06-18 18:31:51
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?