[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.5

Testy Global NCAP - Sandero lepsze niż Polo

Organizacja Global NCAP przeprowadziła testy zderzeniowe najpopularniejszych w RPA miejskich modeli samochodów. Jeden z nich nie dostał ani jednej gwiazdki.

Chery QQ3 w teście Global NCAP Chery QQ3 w teście Global NCAP

Testom zderzeniowym przeprowadzonym przez Global NCAP poddanych zostało pięć modeli samochodów, które są bardzo popularne na południowoafrykańskim rynku. Wśród rozbitych aut znalazły się:

Wyniki crash testów nie napawają optymizmem. Z pewnością wpływ na nie ma nie tylko słabe wyposażenie seryjne, bo nie każdy samochód sprzedawany na tamtejszych rynkach ma choćby poduszki powietrzne, ale też przestarzała konstrukcja niektórych modeli.

Stara konstrukcja to między innymi Volkswagen Polo, który w RPA oferowany jest w wersji, jakiej w europejskich salonach nie ma od dziewięciu lat. Inny model to chińskie Chery QQ3, które jest kopią znanego u nas Daewoo Matiza. Nie dość że oryginał nie grzeszył poziomem bezpieczeństwa, to tu mamy do czynienia z jego niedoskonałą kopią. Do tego niewyposażoną w bazowej wersji w poduszkę powietrzną.

Modele takie jak Datsun GO+, Toyota Etios czy Chery QQ3 nie są oczywiście dostępne w Polsce. Z kolei Renault Sandero to nic innego, jak znana u nas Dacia Sandero. Jak wypadły poszczególne modele?

REKLAMA

REKLAMA

 

Toyota Etios

Najlepiej wypadła Toyota Etios, oferowana w Ameryce Południowej, Indiach czy RPA. Auto ma w standardzie dwie poduszki powietrzne. W teście dostała cztery gwiazdki za ochronę dorosłych i trzy za ochronę dzieci.

REKLAMA

Renault Sandero

Drugie miejsce przypadło Renault Sandero, który w standardzie również ma dwie poduszki. Dostał on trzy gwiazdki za ochronę dorosłych i cztery za ochronę dzieci.

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen Polo Vivo

Kolejny model to Volkswagen Polo, również z dwiema poduszkami w standardzie. Niemłoda konstrukcja zaowocowała trzema gwiazdkami zarówno pod względem ochrony dorosłych, jak i dzieci.

REKLAMA

Datsun GO+

Dalsze wyniki są już katastrofalnie słabe. Datsun GO+ wyposażony w jedną tylko poduszkę powietrzną uzyskał jedną gwiazdkę w kategorii ochrony dorosłych (manekin mocno uderzył w kierownicę mimo airbagu) i dwie w kategorii ochrony dzieci. Konstrukcja okazała się niestabilna.

REKLAMA

REKLAMA

Chery QQ3

Na szarym końcu znalazł się chiński Chery QQ3, który nie ma w standardzie ani jednej poduszki powietrznej. To, a także wady konstrukcyjne (auto dosłownie rozpadło się po uderzeniu) przyczyniły się do oblania testu. Auto nie uzyskało ani jednej gwiazdki.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij