Skąd pochodzi król momentu obrotowego? Odpowiedź jest zaskakująca - ze Szwecji. To Koenigsegg, producent ekskluzywnych i mocnych supersamochodów sportowych króluje. Jego Regera jest zwycięzcą ze swymi 2000 niutonometrów. Bugatti Chiron musi przyznać się do porażki.
Regera jest autem hybrydowym. Silnik 5.0 V8 twinturbo rozwija 1250 Nm momentu. Reszta potencjału siedzi w trzech silnikach elektrycznych, które działają jak trzy pigułki Viagry naraz. Jeden z nich zespolono z silnikiem benzynowym, dwa pozostałe zamontowano przy tylnej osi. Razem wytwarzają 900 Nm momentu. Bugatti Chiron został nieco z tyłu. Jego silnik W16, podsycane przez cztery turbosprężarki, wypluwa z siebie 1600 Nm przy 2000 obr./min. Za nim kolejny Koenigsegg - Agera RS. Jego silnik 5.0 biturbo V8 wylewa z siebie 1280 Nm momentu obrotowego. Parę kroków za nimi Bentley Mulsanne. Jego 1100 Nm przy 1750 obr./min uczyniły go najbogatszym w moment obrotowy luksusowym sedanem na świecie. Stawkę zamyka Mercedes. Jego V12 daje z siebie równo 1000 Nm.