Zgodnie z nowymi przepisami, to pierwszy bolid, w całości zaprojektowany i zbudowany przez ten team. Wcześniejsze pojazdy, które jeździły w barwach Toro Rosso budowane były w bratnim Red Bullu.
Tak jak w przypadku pozostałych teamów, w tym roku między tylnymi kołami pojawi się podwójny dyfuzor, którego kształt jest ściśle strzeżoną tajemnicą. Podobnie jak reszta teamów, które już zaprezentowały swoje auta, również Toro Rosso zrezygnowało z systemu KERS i zamontowało większy zbiornik paliwa.
Do teamu jako sponsor dołączył Volkswagen, ale w tym roku wykorzystywane będą nadal jednostki napędowe Ferrari. Po wycofaniu się Toyoty i BMW zostało czterech dostawców silników: Ferrari, Mercedes, Renault oraz Cosworth.
Za sterami SRT5 zasiadać będą tak jak w zeszłym sezonie Sebastien Buemi i Jaime Alguersuari.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-02-02 07:45:40
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?