Trzy lata po debiucie Auris odmłodniał. Zyskał nową twarz, o sportowych rysach i ostrym spojrzeniu nowych reflektorów. Nowe są też zderzaki, grill i pokrywa silnika z mocnymi przetłoczeniami. Tylne lampy mają inny podział, a zderzak wyraźne podcięcie udające dyfuzor. We wnętrzu są lepsze i bardziej miękkie materiały, poprawiono ergonomię zegarów, podłokietnika (5 cm wyżej) i dźwigni hamulca postojowego.
Chcąc pozyskać młodszą klientelę, całkowicie odmieniono charakterystykę podwozia - zawieszenie jest sztywniejsze, bardziej twardo tłumi nierówności wstrząsając pasażerami. Układ kierowniczy jest teraz bardziej europejski - szybszy i o lepszym wyczuciu. Zmodernizowana gama jednostek napędowych o poprawionej charakterystyce zapewnia niższe zużycie paliwa i lepsze osiągi. Silniki i skrzynie biegów zostały odchudzone. Dla młodych duchem przygotowano ostrzej stylizowaną wersję Dynamic, dla oszczędnych - ponadstandardowo wyposażoną odmianę 2010. Nowy Auris ma szansę utrzymać pozycję poprzednika na rynku. Już w sprzedaży.
Tekst: Bogdan Czajkowski
Komentarze
auto motor i sport, 2010-04-02 08:54:49
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?