Toyota C-HR w limitowanej edycji Neon Lime, opracowanej wspólnie z JBL, zadebiutowała podczas ekskluzywnego weekendu JBL Snow Party Event w Alpach Francuskich.
Toyota C-HR Neon Lime to model ściśle limitowany. Zostanie wyprodukowany w liczbie zaledwie 2000 egzemplarzy, co czyni go łakomym kąskiem dla tych, którzy chcą się mocniej wyróżniać na drodze.
Edycja Neon Lime stworzona została wspólnie z firmą JBL, przez co ma podkreślać związek między Toyotą C-HR a muzyką i dobrym systemem audio. Obok fabrycznie montowanego, opracowanego specjalnie do tego modelu systemu JBL klasy premium, Toyota C-HR Neon Lime otrzymuje 360⁰ JBL Music Experience Pack, dzięki któremu słuchanie muzyki we wnętrzu Toyoty C-HR ma stać się bardziej angażującym doświadczeniem.
Zobacz także: wszystkie premiery Poznań Motor Show 2019
Komentarze