[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Toyota Century - to się nazywa vintage!

Jeśli nie kojarzycie Toyoty Century, to nic dziwnego, bo to model wyłącznie dla Japonii. Ciekawostką jest fakt, że powstaje od 50 lat, a na rynku debiutuje dopiero... trzecia generacja!

Toyota Century Toyota Century

Toyota Century zaczęła swoją przygodę w roku 1967, jako flagowy model koncernu. Był oferowany wyłącznie jako czterodrzwiowy sedan, a pod maską pracowały silniki V8 o pojemności od 3 do 4 litrów.

W 1997 roku przyszedł czas na drugą generację, sprzedawaną po dziś dzień. Tu z kolei przyjemnie bulgotało aż 12 cylindrów w układzie V, o łącznej pojemności 5 litrów i mocy 280 KM.

REKLAMA

Toyota Century Toyota Century

Wreszcie, po 20 latach od debiutu "dwójki", przyszedł czas na nową odsłonę Toyoty Century. Co istotne, na zdjęciach prezentujemy właśnie tę, najnowszą generację, choć może się na pierwszy rzut oka wydawać, że to model sprzed kilkudziesięciu lat.

Toyota Century Toyota Century

Niech was to nie zmyli. 5,33-metrowej długości limuzyna, dysponująca rozstawem osi równym 3,09 metra oraz szerokością 1,93 metra, jest naszpikowana najnowszymi rozwiązaniami i pomysłami inżynierów Toyoty.

Toyota Century Toyota Century

Zacznijmy od w pełni LED-owych reflektorów adaptacyjnych i pakietu Safety Sense. Specjalnie zestrojone zawieszenie, w połączeniu z oponami przeznaczonymi do tego modelu oraz systemem aktywnej redukcji szumów, zapewniają najwyższy komfort podróżowania, bez hałasów docierających z zewnątrz.

Toyota Century Toyota Century

W kabinie przestronność godna limuzyny, którą Century zresztą jest. Z tyłu mamy dwa osobne fotele, regulowane za pośrednictwem dużego panelu LCD umieszczonego między przednimi fotelami. Tu można także sterować ustawieniami klimatyzacji oraz systemu audio. Ten ostatni ma aż 20 głośników i dźwięk godny klasy premium.

Toyota Century Toyota Century

Tapicerka i wszystkie materiały użyte w środku są z najwyższej półki. Mamy tu wysokiej jakości skórę oraz prawdziwe drewno, a w podstawowej wersji fotele obite są prawdziwą... wełną. Jedynie kolor i faktura wełnianych obić foteli oraz boczków drzwi sprawiają, że wnętrze wygląda jak sprzed 50 lat.

Toyota Century Toyota Century

Pod maską nastąpił powrót do ośmiu cylindrów, natomiast pojemność pozostała na poziomie jednostki V12. 5-litrowe V8 otrzymało jednak, przystające do współczesnych czasów, wsparcie w postaci układu hybrydowego. Szczegółów związanych z parametrami, ani osiągów, niestety jeszcze nie znamy. Prawdopodobnie "siedzi" tam napęd ze starszego Lexusa LS600h, który dysponował mocą 394 KM i 520 Nm momentu obrotowego.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 42 500 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij