Nowozelandzka Toyota wzięła na warsztat Hiluxa, przerabiając go w niezwykły tuningowy koncept. Nazywa się Hilux Gladiator Concept i jest godny samego generała Maximusa.
MS2018-04-03
Toyota Hilux Gladiator Concept
Toyota HiLux Gladiator Concept z bogatym wyposażeniem terenowym spotkał się z ogromnym zainteresowaniem publiczności targów Mystery Creek Fieldays 2017 w Nowej Zelandii. Teraz Toyota przygotowuje limitowaną edycję Hilux Gladiator, inspirowaną wersją koncepcyjną.
- Zbudowaliśmy Hiluxa Gladiator Concept specjalnie na stoisko Toyoty na targach Mystery Creek Fieldays, aby pokazać szerokie możliwości personalizacji tego modelu. Zainteresowanie publiczności nas zdumiało i zachwyciło – powiedział Spencer Morris, dyrektor ds. produktu Toyota New Zealand.
Toyota Hilux Gladiator Concept
Koncepcyjna Toyota HiLux Gladiator powstała we współpracy z firmą Retro Vehicle Enhancements na bazie Hiluxa SR5 z napędem 4WD. Tuning objął zmiany zawieszenia, dodano także 20-calowe koła z terenowymi oponami.
Agresywnie wyglądające zawieszenie tworzy terenową całość z orurowaniem i wyciągarką, osłoną miski olejowej, snorkelem i poszerzonymi błotnikami. Do tego dodatkowe światła LED na dachu oraz grafika z logo Gladiator.
We wnętrzu pojawiła się specjalnie opracowana tapicerka z czerwonej skóry, wykończenia w stylu włókna węglowego oraz maty z logo Gladiator.
Jak zapewnia Spencer Morris, Hilux Gladiator, który trafi do salonów, będzie nieco bardziej praktyczny. Niektóre części wymagają jeszcze pozyskania homologacji. Jego zdaniem, nowa wersja pick-upa Toyoty spotka się z dużym zainteresowaniem klientów.
Toyota Hilux Gladiator Concept
Toyota HiLux ósmej generacji zadebiutowała w Europie w 2016 roku. Obecnie jest to najpopularniejszy pickup w Polsce. Nowy model wyróżnia się odporniejszą konstrukcją, na ramie oraz wnętrzem wykończonym w standardzie SUV.
Samochód ma większe możliwości terenowe, wzmocnioną skrzynię o ładowności od 1000 kg i silnik D-4D 2.4 z turbosprężarką o zmiennej geometrii łopatek (VTG) oraz intercoolerem, spełniający normę Euro 6. Hilux wyposażony w 6-biegową manualną skrzynię biegów przyspiesza od 0 do 100 km/h w 12,8 s, zaś w wersji z 6-biegowym automatem potrzebuje 13,2 s do setki.
No ten model to bardzo chętnie bym wypróbował na którymś wyjeździe! Ostatnio wypożyczałem SUVa w Panek i też w sumie fajnie dał sobie radę
~Amadi, 2018-04-06 18:32:51
Kozacka fura ale tylko do patrzenia bo na budowe szkoda by mi było coś takiego ciągnąć i brudzić, actyonem to w każde błoto wjade nawet z towarem na pace, pick up to dla mnie przede wszystkim samochód roboczy
~juki, 2018-04-04 11:16:43
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Produkcyjna wersja prototypu Audi e-tron zapowiada nową erę w historii marki. Samochód będzie dysponował funkcją szybkiego ładowania, która pozwoli na kontynuowanie podróży szybciej, niż ma to miejsce u Tesli.
Już w maju ruszy wielka rekrutacja do fabryki silników Toyoty w Jelczu-Laskowicach. Japoński producent zatrudni kilkaset osób, w związku z rozwojem zakładów.
Porsche 911 GT3 RS ustanowiło kolejny punkt odniesienia dla samochodów sportowych z homologacją drogową, uzyskując świetny czas na północnej pętli niemieckiego toru Nürburgring.
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
~Amadi, 2018-04-06 18:32:51
~juki, 2018-04-04 11:16:43
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?