Zanim przejdziemy do zmian wizualnych i napędowych, warto wspomnieć, że celem zespołu inżynierów pracujących nad face liftingiem Hiluxa była poprawa komfortu jazdy po asfaltowych drogach, przy zachowaniu ponadprzeciętnych możliwości off-roadowych auta.
Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!
Udoskonalono zatem resory i amortyzatory z przodu i z tyłu, dzięki czemu jazda autem ma być bardziej płynna, a zmiany dotknęły poza tym układ kierowniczy. Z kolei możliwości terenowe Hiluxa zostały wzmocnione za sprawą elektronicznego systemu działającego jak mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu LSD (w wersji 4x2). Samochód otrzymał również nowy system monitorowania kąta skrętu kół w czasie manewru.
Toyota Hilux – stylistyka
Pod względem designu odświeżona Toyota Hilux zmieniła się nieznacznie, ale zauważalnie – przynajmniej dla tych, którzy dobrze kojarzą obecny model. Z przodu nowy jest trójwymiarowy grill z masywną obwódką – w zależności od wersji chromowaną lub z czarnego plastiku.
Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!
Zmiany dotyczą poza tym reflektorów, które zyskały przede wszystkim nowe wypełnienie – opcjonalnie przednie i tylne lampy, również o zmienionym kształcie – wykonane będą w technologii LED.
Co poza tym? Tradycyjnie, przy okazji face liftingu, w ofercie pojawią się nowe kolory nadwozia, w tym Emotional Red II, Dark Blue i Oxide Bronze, a także nowe obręcze aluminiowe o średnicy 18 cali, wykończone w czarnym kolorze.

Toyota Hilux – wnętrze
W kabinie nastąpiło odświeżenie wyglądu, obejmujące zmienione zegary i nowy ekran dotykowy na konsoli centralnej, mający przekątną 8 cali. Oprócz obsługi dotykowej system ma też mechaniczne przyciski, co ułatwi obsługę w czasie jazdy, szczególnie na nierównościach. Przede wszystkim jednak całość działa teraz znacznie szybciej i oferuje więcej możliwości, w tym pełną obsługę Apple CarPlay i Android Auto.
Ważna wiadomość – klasyczny, prosty, cyfrowy zegarek na szczycie deski rozdzielczej pozostał nietknięty i wciąż można nim cieszyć oko. W ostatnich latach Toyota zrezygnowała z niego w większości nowych modeli, ale w Hiluxie nadal jest montowany.

Ciekawostką jest poza tym opcjonalny system nagłośnienia klasy premium firmy JBL, z technologią CLARi-Fi i aż dziewięcioma głośnikami oraz 8-kanałowym wzmacniaczem 800 W. Takie luksusy w pick-upie? Na pewno nie w bazowej, roboczej wersji. Niektórzy używają przecież takich samochodów na co dzień do zupełnie innych celów.
Komentarze
~Arek, 2020-06-09 13:23:07
~Karo, 2020-06-09 12:24:30
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?