[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Toyota Prius Plug-In Hybrid teraz pięciomiejscowa

Toyota wprowadza do oferty odświeżony model Prius Plug-In Hybrid, który zyskał dodatkowe miejsce siedzące z tyłu.

Toyota Prius Plug-In Hybrid Toyota Prius Plug-In Hybrid
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 120 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Toyota Prius Plug-In Hybrid to niemały samochód, o długości ponad 4,64 metra i szerokości 1,76 metra. Mimo to była do tej pory oferowana jako pojazd czteromiejscowy. Wraz z nadejściem modelu po delikatnym liftingu, pojawia się między innymi nowa tylna kanapa.

Drugi rząd siedzeń w nowym Priusie Plug-In pomieści teraz trzy osoby, a nie dwie jak do tej pory. Producent obiecuje, że zostanie zachowany dotychczasowy komfort podróżowania.

Poza tym pojawia się nowy kolor nadwozia Attitude Black oraz opcjonalnie nowy wzór 17-calowych obręczy, a także monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni.

Zobacz także: Verva Street Racing 2019 - program i szczegóły

REKLAMA

REKLAMA

Toyota Prius Plug-In Hybrid Toyota Prius Plug-In Hybrid

Toyota Prius – dwie dekady elektryfikacji

Toyota Prius to pierwszy samochód hybrydowy na świecie i prekursor elektryfikacji samochodów we współczesnej motoryzacji. Od ponad 20 lat Prius jest niejako symbolem hybrydowych napędów.

Prius w wersji Plug-in Hybrid łączy zalety napędu hybrydowego o niskiej emisji CO2 na poziomie 28-35 g/km i średnim spalaniem 1,26 l/100 km w cyklu WLTP. Prius Plug-In to także bezemisyjny samochód elektryczny o rzeczywistym zasięgu do 50 km i maksymalnej prędkości 135 km/h w trybie elektrycznym.

Prius z opcją ładowania z zewnętrznej sieci jest wyposażony w klimatyzację opartą na pompie ciepła z wtryskiem gazu, wykorzystującej ciepło z powietrza na zewnątrz samochodu. Rozwiązanie to pozwala zwiększyć wydajność w porównaniu do tradycyjnych systemów ogrzewania, wykorzystujących ciepło silnika lub wysokowydajnych nagrzewnic elektrycznych.

Nowatorski na rynku jest także system ogrzewania baterii podczas ładowania, który sprawia, że zarówno moc, jak i wydajność baterii są utrzymywane na wystarczającym poziomie, minimalizując wpływ chłodnej pogody na zasięg samochodu w trybie elektrycznym.

Zobacz także: mocniejszy od Chirona - Bugatti Centodieci

REKLAMA

Toyota Prius Plug-In Hybrid Toyota Prius Plug-In Hybrid

Toyota Prius Plug-In - 1000 km zasięgu z energii słonecznej

Ciekawym rozwiązaniem, dostępnym za dopłatą 9 tys. złotych, jest duży panel słoneczny, generujący energię elektryczną do ładowania baterii trakcyjnej. Wciąż pozostaje on unikatowym rozwiązaniem w tym segmencie.

W zależności od warunków pogodowych, ładowanie energią słoneczną może zwiększyć zasięg jazdy w trybie elektrycznym nawet do 5 km dziennie, co oznacza około 1000 km w pełni elektrycznej jazdy rocznie, przy kalkulacjach biorących pod uwagę wykorzystanie systemu przez 200 dni w roku.

Od chwili wprowadzenia tej opcji na rynek we wrześniu 2016 roku sprzedano już ponad 1700 hybrydowych Priusów Plug-in Hybrid, wyposażonych w panele słoneczne, co obecnie stanowi równowartość prawie 1 700 000 km zasięgu rocznie, generowanego z energii pochodzącej ze słońca.

Oprócz wspomnianej kanapy, która zastąpiła dwa osobne fotele z tyłu i zmieści nie dwie, a trzy osoby, Prius Plug-in Hybrid otrzymał także nowe wykończenie wnętrza z czarnymi akcentami, którymi zastąpiono dotychczasowe białe elementy.

Bazowa cena Toyoty Prius Plug-In Hybrid na polskim rynku wynosi obecnie 159 900 złotych.

Zobacz także: szukasz samochodu? Tu znajdziesz najlepsze oferty

Zobacz także:

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij