[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Toyota i Panasonic łączą siły

Firmy Toyota i Panasonic rozpoczęły prace nad wspólną produkcją baterii litowo-jonowych. Na razie trwa badanie opłacalności inwestycji.

Toyota i Panasonic podejmują współpracę Toyota i Panasonic podejmują współpracę

Toyota i Panasonic zawarły porozumienie, w ramach którego przeprowadzą badania opłacalności wspólnej produkcji pryzmatycznych baterii litowo-jonowych do samochodów hybrydowych i elektrycznych.

Jeśli analiza opłacalności takiej inwestycji wypadnie pomyślnie, oba koncerny założą nową firmę, wyspecjalizowaną w budowie samochodowych akumulatorów trakcyjnych, przeznaczonych do zasilania pojazdów elektrycznych.

Opracowanie udoskonalonych baterii, dających większy zasięg i krótszy czas ładowania, jest kluczowym czynnikiem w dalszym rozwoju zelektryfikowanych pojazdów. Podejmując współpracę, władze obu koncernów chcą się przyczynić do walki z największymi wyzwaniami współczesności – globalnym ociepleniem, zanieczyszczeniem powietrza, wyczerpywaniem się zasobów naturalnych i zapewnieniem bezpieczeństwa energetycznego.

apońskie koncerny zamierzają opracować najlepsze pryzmatyczne baterie litowo-jonowe w branży motoryzacyjnej i przyspieszyć popularyzację zelektryfikowanych samochodów Toyoty oraz innych producentów.

Toyota już nie raz podejmowała trudne wyzwania. W 1997 roku, wraz z premierą Priusa, Toyota stworzyła zupełnie nowy segment zelektryfikowanych samochodów, a od chwili premiery modelu Mirai z silnikiem elektrycznym zasilanym ogniwami paliwowymi, Toyota mocno angażuje się w rozwój technologii wodorowych.

Korzystając z wiedzy i doświadczenia zdobytych przez 20 lat doskonalenia i komercjalizacji zelektryfikowanych samochodów, Toyota pracuje nad budową pełnej gamy aut przyjaznych środowisku, w tym hybryd nieładowanych z gniazdka, hybryd typu plug-in, pojazdów na ogniwa paliwowe i aut elektrycznych.

Współpraca obu firm nie jest niczym nowym. Toyota i Panasonic po raz pierwszy podjęły współpracę już w 1953 roku. Z kolei produkcja baterii litowo-jonowych do samochodów to jedna z głównych dziedzin działalności firmy Panasonic. Akumulatory trakcyjne jej produkcji są wykorzystywane przez wielu producentów samochodów na całym świecie.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij