REKLAMA

VW Polo LPG – w Niemczech po cichu

VW Polo, Polo, LPG, BiFuel VW Polo BiFuel
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 790 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

 

Pojawieniu się tego modelu w ofercie koncernu nie towarzyszyła żadna kampania informacyjna. Poprostu - pojawiło się w cenniku i na liście modeli na stronie VW.

Polo BiFuel napędza 84-konny silnik benzynowy o pojemności 1,4 litra, zasilany benzyną lub gazem LPG. Silnik startuje zawsze na benzynie, po czym, po osiągnięciu optymalnej temperatury, automatycznie przełącza zasilanie na LPG. Wówczas jego moc spada o 3 KM - do 81 KM.

Producent informuje, że 52-litrowy zbiornik gazu, zamontowany w bagażniku w miejscu koła zapasowego, pozwala na przejechanie do 1300 km bez tankowania. Niewielki wyświetlacz z diodami LED informuje kierowcę o rodzaju paliwa, które aktualnie dociera do silnika. Kierowca może w każdej chwili zmienić je, naciskając odpowiedni przycisk.

Polo BiFuel jest dostępne w wersjach Trendline, Comfortline, Highline i edycji specjalnej Team. W każdej z nich benzynowa jednostka połączona jest z pięciobiegową skrzynią manualną.

Emisja CO2 przy jeździe na benzynie wynosi 146 g/km, a przy LPG - 132 g/km.

Cena najtańszej wersji zaczyna się do 16 325 EUR. Pełny cennik producenta znajduje się tutaj: link.

Polo dołącza do Golfa i Golfa Plus, które w wersji BiFuel są dostępne w Niemczech od połowy ubiegłego roku.

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA