Oba pojazdy bazują na płycie podłogowej Golfa czwartej generacji, czyli auta już leciwego. Chińska Bora celuje w klientów szukających przestronnej limuzyny ze sporym bagażnikiem. Auto mierzy 4,54 metra długości i jest o 7 centymetrów krótsze od Lavidy, który plasuje się poniżej luksusowego Phaetona.
W obu przypadkach, pod maską znajdziemy tylko 2 silniki benzynowe do wyboru, które współpracować będą z 6-biegową skrzynią typu Tiptronic. Wyposażenie seryjne obejmować będzie klimatyzację, 2 poduszki powietrzne, "elektrykę" szyb i odtwarzacz CD.
Więcej informacji Volkswagen na razie nie udziela, wiadomo jedynie, że debiut Bory i Lavidy zaplanowany jest na lato.
Źródło: auto-motor-und-sport.de
Komentarze
~_________michalfansubaruforester, 2008-04-21 15:26:51
auto motor i sport, 2008-04-21 12:58:29
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?