[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Volkswagen Golf GTD i e-Golf: zaoszczędzisz

W Genewie Volkswagen pokaże dwie super-oszczędne wersje Golfa, jedna nadaje się do miasta a druga na długie trasy.

Volkswagen Golf GTD

Golf GTD kontynuuje tradycję szybkich kompaktów z Wolfsburga napędzanych przez mocny silnik wysokoprężny. W przypadku najnowszej generacji pod maską pracują 184 konie mechaniczne. 2-litrowa jednostka TDI oferuje również 380 Nm momentu obrotowego. Do tego zestawu będzie można wybrać skrzynię manualną 6-biegową lub 6-stopniowy automat DSG. W pierwszym przypadku średnie spalanie wynosi 4,2 litra na 100 km, w drugim 4,7 litra.

Na pewno nie będzie można narzekać na osiągi: 0-100 km/h załatwiane jest w 7,5 sekundy a prędkość maksymalna 230 km/h pozwoli sprawnie przemierzać autostrady.

Na drugim biegunie pod względem wrażeń z jazdy znajduje się e-Golf, w pełni elektryczna wersja. 115-konny silnik elektryczny wytwarza stałą wartość 270 Nm momentu obrotowego. Dzięki baterii na wadze wyskakuje dodatkowe 250 kg! Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 11,8 sekundy a prędkość maksymalna wynosi mniej niż limit na polskich autostradach – 135 km/h.

e-Golf posiada trzy tryby pracy: Normal, Eco i Range. Pierwszy to po prostu standardowe ustawienie, drugi blokuje motor do 95 KM i zakłada kaganiec do 120 km/h. Trzeci, „awaryjny” wyłącza klimatyzację i ograniczą prędkość maksymalną do 95 km/h. Zasięg e-Golfa określany jest na maksymalnie 175 kilometrów.

Przyjmowanie zamówień na Golfa GTD rozpocznie się w naszych salonach w maju, cena w Niemczech to 29 350 euro.

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 123 390 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (12)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij