[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Volkswagen Golf GTI TCR

Nadszedł nowy rozdział w historii Golfa GTI. Swoją światową premierę na zlocie miłośników GTI nad Wörthersee w Austrii miał bowiem koncepcyjny Golf GTI TCR z silnikiem o mocy 290 KM. Co o nim wiemy?

Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR

Volkswagen Golf GTI TCR to drogowa wersja samochodu wyścigowego z międzynarodowej serii TCR o tej samej nazwie, którą producent zaprezentował podczas legendarnego spotkania miłośników GTI w Reifnitz nad Wörthersee w Austrii.

- W tej chwili Golf GTI TCR Concept – sportowy model, który wywodzi się z wyścigów – jest samochodem studyjnym, ale chcemy, aby ta wizja GTI stała się faktem już pod koniec roku - powiedział sam Jürgen Stackmann, członek zarządu marki.

REKLAMA

Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR

Wygląd, moc i osiągi koncepcyjnego Golfa GTI TCR są zgodne z wymogami, które stawia się samochodom wyczynowym. Maksymalny moment obrotowy mocnego turbodoładowanego silnika wynosi 370 Nm i jest przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni z dwoma sprzęgłami (DSG).

Maksymalną prędkość seryjnej wersji, wynoszącą 250 km/h, można zwiększyć do 264 km/h, jeśli nabywca zdecyduje się na usunięcie elektronicznego ogranicznika. Dzięki temu zabiegowi Golf GTI TCR będzie najszybszym GTI w gamie Golfa obecnej generacji.

Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR

Sportowy charakter nowego Volkswagena podkreślają liczne detale. Wersja seryjna będzie w przyszłości opuszczać fabrykę w Wolfsburgu na 18-calowych kutych obręczach kół Belvedere. 19-calowe obręcze kół z lekkich stopów będą oferowane jako opcja. Duże koła kryją wydajny układ hamulcowy z perforowanymi tarczami hamulcowymi.

Skuteczność hamulców jest tak wysoka, że samochód produkowany seryjnie hamuje równie sprawnie jak wyścigowy Golf TCR. Topowy model Golfa GTI został wyposażony w dwie dodatkowe chłodnice, które zapewniają optymalne chłodzenie bardzo mocnego silnika.

Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR

Kierowcy, którym szczególnie zależy na jak najlepszych osiągach i właściwościach jezdnych mogą zamówić pakiet, który seryjnego Golfa GTI TCR jeszcze bardziej przybliża do samochodów, które ścigają się na torach. W jego skład, oprócz usunięcia ogranicznika prędkości maksymalnej i nowych 19-calowych obręczy kół, wchodzą sportowe zawieszenie i adaptacyjna regulacja charakterystyki tłumienia amortyzatorów (DCC) .

Koncepcyjny Golf GTI TCR pokazuje, że przyszła wersja seryjna bardzo mocno będzie wyróżniać się wyglądem. Z przodu auto ma na nowo zaprojektowany zderzak z wyraźnie zarysowanym splitterem, czyli przednim spoilerem, który znajduje się poniżej zderzaka. Ten element sprawia, że Golf GTI natychmiast będzie rozpoznawany jako wersja TCR.

Volkswagen Golf GTI TCR Volkswagen Golf GTI TCR

Również nowe są przednie i tylne błotniki. Te z tyłu płynnie przechodzą w dyfuzor, który kryje końcówki układu wydechowego. Kolejny efekt spodoba się tym, którzy lubią różnego rodzaju gadżety - podczas otwierania przednich drzwi na asfalcie wyświetla się logo TCR, a listwy progowe ze stali nierdzewnej mają czerwone podświetlenie.

We wnętrzu uwagę zwracają sportowe fotele, które są wykończone zaprojektowaną na nowo tapicerką z mikrofibry. Poszycie drzwi i osłona dźwigni zmiany biegów również zostały pokryte mikrofibrą. Fragmenty siedziska mają kontrastowy kolor "Flash Red". Nawiązują do niego czerwone kontrastowe szwy na sportowej kierownicy. Oczywiście, z czerwonym paskiem na godzinie 12, jak w samochodach sportowych.

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 123 390 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij