REKLAMA

Volkswagen ID.4 1ST już w Polsce. Cennik elektrycznego SUV-a

Volkswagen ID.4 to drugi model z napędem elektrycznym z rodziny ID Volkswagena. SUV wchodzi do sprzedaży w Polsce, początkowo w bogatych wersjach 1ST oraz 1ST Max.

Volkswagen ID.4 1ST fot. materiały prasowe
Volkswagen ID.4 1ST

Pod koniec września pisaliśmy o premierze pierwszego elektrycznego SUV-a i jednocześnie drugiego po ID.3 modelu z nowej rodziny aut o zasilaniu akumulatorowym Volkswagena. Volkswagen ID.4, bo o nim mowa, konstrukcyjnie identyczny jest z pokazaną już także Skodą Enyaq iV. Oba auta diametralnie różni jednak stylistyka nadwozia.

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Volkswagen ID.4 – 520 km na jednym ładowaniu

Volkswagen ID.4 debiutuje właśnie w polskiej ofercie marki, na początek, wzorem modelu ID.3, w wersji 1ST. Samochód wyposażony jest w akumulator o pojemności 77 kWh, który pozwala na pokonanie do 520 km (wg WLTP) na jednym ładowaniu. W tym 204-konnym wariancie auto przyspiesza do 100 km/h w 8,5 sekundy.

Z informacji producenta wiemy, że w roku 2021 do oferty dołączy także wersja z niższą pojemnością akumulatora oraz wyposażona w mocniejszą jednostkę i dysponująca napędem na cztery koła.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Volkswagen ID.4 będzie początkowo dostępny w dwóch wersjach: ID.4 1ST oraz ID.4 1ST Max. Liczba tych modeli jest limitowana do 27 000 egzemplarzy. Gdy zostaną one wyprzedane, w ofercie znajdą się modele z fabrycznie skonfigurowanym wyposażeniem - identycznie jak w przypadku ID.3, zawierać ono będzie elementy wyposażenia pogrupowane w pakiety. Ma to nie tylko uprościć ofertę, ale przede wszystkim przyspieszyć proces produkcji.

REKLAMA

Volkswagen ID.4 – ceny w Polsce

Debiutujący na rynku ID.4 w wersji 1ST jest wyposażony m.in. w 20-calowe obręcze kół, wewnętrzny pakiet Style i przyciemniane tylne szyby. Przednie fotele oraz kierownica są podgrzewane, a oświetlenie ambientowe ma 30 kolorów. Pedały z elementami ze stali nierdzewnej, wzorem pierwotnych wersji ID.3, mają naniesione wzory Play&Pause, a na kierownicy znajduje się logo „1ST”.

Komfort podróżowania podnosi dwustrefowa klimatyzacja Climatronic oraz podgrzewana przednia szyba. Seryjne w wersji 1ST są także system nawigacyjny Discover Pro, cztery wejścia USB typu C oraz liczne systemy asystujące jak monitorujący przestrzeń przed pojazdem Front Assist, predykcyjny tempomat ACC, oraz asystent pasa ruchu Lane Assist.

Standardowe wyposażenie uzupełnia pompa ciepła, a także system do montażu haka, dzięki któremu elektryczny SUV Volkswagena jest w stanie pociągnąć przyczepę o masie 1000 kg. Cena Volkswagena ID.4 1ST to 202 390 złotych.

Volkswagen ID.4 1STfot. materiały prasowe
Volkswagen ID.4 1ST

Jest jeszcze wyższa wersja ID.4 1ST Max, która w standardzie zawiera niemal wszystkie możliwe elementy wyposażenia. Są to m.in. matrycowe reflektory LED, tylne diodowe lampy w technologii 3D oraz 21-calowe obręcze kół. Jest także progresywny układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu i adaptacyjne zawieszenie DCC.

Do tego listwa pomiędzy reflektorami oraz zagłębienia klamek są podświetlane diodami LED, a w kabinie standardowo znajdują się elektrycznie regulowane fotele, szklany panoramiczny dach, dźwiękochłonne szyby, 3-strefowa klimatyzacja automatyczna oraz elektrycznie podnoszona i opuszczana pokrywa bagażnika z systemem bezdotykowej obsługi „Easy Open&Close”.

Wyposażenie z zakresu multimediów uzupełnia tu wyświetlacz head-up działający w technologii rozszerzonej rzeczywistości, 12-calowy ekran systemu infotainment i instalacja telefoniczna z funkcją bezprzewodowego ładowania. O najwyższy poziom wsparcia kierowcy dbają systemy asystujące Travel Assist, Side Assist oraz Emergency Assist. Cena Volkswagena ID.4 1ST Max to 243 990 złotych.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA