Kompaktowy SUV Volkswagen T-Roc jest już dostępny w polskich salonach. Rywal Toyoty C-HR wyceniony został na poziomie 76,5 tys. złotych.
MS2017-10-06
Volkswagen T-Roc
Volkswagen T-Roc to najmniejszy, czwarty SUV w ofercie Volkswagena – obok Tiguana, Touarega i modelu Atlas. Model jest pięciodrzwiowym hatchbackiem ze zwiększonym prześwitem, zbudowanym na platformie MQB.
REKLAMA
Model T-Roc ma 4234 mm długości, 1819 mm szerokości i 1573 mm wysokości. Ma dynamiczną sylwetkę, którą wzmacnia spory rozstaw osi, liczący 2603 mm oraz krótkie zwisy - przedni ma 831 mm, a tylny jedynie 800 mm.
REKLAMA
REKLAMA
Materiały prasowe
Volkswagen T-Roc
Według zapewnień producenta, w kabinie T-Roca jest wystarczająco miejsca dla pięciu pasażerów. Na przednich fotelach siedzi się wysoko. Z tyłu, dla zapewnienia dobrej widoczności także pasażerom tylnej kanapy, siedzisko umieszczone jest nieco wyżej.
Pod względem pojemności bagażnika T-Roc również oferuje jedne z najlepszych parametrów w klasie. Pojemność przestrzeni za tylną kanapą, liczona do górnej krawędzi oparcia, wynosi 445 litrów, a po złożeniu oparć wzrasta do 1290 litrów.
Wzorem większych modeli marki, także T-Roca będzie można wyposażyć w Active Info Display, czyli w zestaw wskaźników wyświetlanych na ekranie oraz w system multimedialny Composition Media z 8-calowym, pokrytym szkłem, ekranem dotykowym o wyglądzie tabletu.
REKLAMA
REKLAMA
Volkswagen T-Roc
Podobnie jak większy Tiguan, T-Roc będzie oferowany wyłącznie z silnikami turbodoładowanymi - trzema benzynowymi i jednym dieslem, które będą dostępne w trzech poziomach mocy: 115 KM, 150 KM i 190 KM. Wersje 1.0 115 KM oraz 1.5 150 KM są oferowane w połączeniu z napędem na przednie koła i z mechaniczną, 6-biegową przekładnią lub skrzynią DSG 7 w modelu 1.5 150 KM.
W wypadku 2-litrowych silników o mocy 150 KM (TDI) i 190 KM (TSI), chętni dostaną napęd na cztery koła oraz wyłącznie 7-stopniową dwusprzęgłową przekładnię DSG.
Nissan X-Trail nowej generacji debiutuje właśnie w Chinach. Jego amerykański wariant Rogue też już znamy. Kiedy SUV trafi do Europy? Niestety dopiero za rok.
Audi zaprezentowało w Szanghaju kilka nowości, w tym modele z przedłużonym rozstawem osi, przeznaczone na rynek chiński. Wśród nich jest Audi A7L, z którego zrobiono sedana.
Dwa modele Seata, miejska Ibiza i mały SUV Arona, przeszły face lifting. Projektanci nie tylko odświeżyli design, ale i dostosowali oba samochody do najnowszych osiągnięć technologicznych koncernu.
Toyota bZ4X to prototypowy model elektrycznego SUV-a, zaprezentowany podczas Shanghai Motor Show. Po elektrycznym SUV-ie przyjdzie kolej na następne modele z napędem akumulatorowym.
Maserati Levante Hybrid to najnowsza propozycja włoskiej marki. SUV przejmuje napęd pokazany niedawno w modelu Ghibli Hybrid, oferując sportowe osiągi przy ograniczonym zużyciu paliwa.
Koncepcyjne A6 e-tron to zapowiedz innowacyjnej rodziny samochodów elektrycznych Audi, których produkcja ruszy w 2022 roku
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
~gun, 2017-10-07 07:45:04
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?