[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Volkswagen e-Transporter po tuningu ABT

Jeśli jeszcze nie widzieliście tej przeróbki, pora nadrobić zaległości. Tuner ABT podrasował elektrycznego Volkswagena Transportera. Oto efekty.

ABT Volkswagen e-Transporter ABT Volkswagen e-Transporter
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 133 049 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-4, kombi van-4, mixt-4, rama-2
SPRAWDŹ OFERTY

ABT to niemiecki tuner, który zajmuje się głównie samochodami z Grupy Volkswagena. Tym razem celem przeróbek stał się Volkswagen Transporter. Model rzadko spotykany w garażach tunerów.
Już na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z pojazdem o sportowej charakterystyce.

Gdyby reaktywować serial „Drużyna A” i dostosować go do współczesnych czasów, czytaj: ery elektrycznych napędów, ekipa Hannibala Smitha mogłaby poruszać się takim właśnie samochodem.

Volkswagen Transporter otrzymał pakiet stylistyczny, składający się m.in. z masywnych zderzaków i nakładek na progi. Na dach, z tyłu samochodu, powędrował efektowny, kanciasty spoiler, a miejsca po końcówkach wydechu zaślepiono seledynowymi blendami.

Nie możemy nie wspomnieć o potężnych kołach, z felgami o średnicy 20 cali, wykończonych błyszczącym czarnym lakierem, z zieloną obwódką na styku felgi i opony.

Zobacz także: surowe kary za cofanie liczników - znamy datę

REKLAMA

REKLAMA

ABT Volkswagen e-Transporter ABT Volkswagen e-Transporter

Ważnym elementem jest malowanie auta. Styliści ABT zastosowali tu schemat, który możecie kojarzyć z opracowanego również przez ABT modelu Audi RS6-E. Z tą różnicą jednak, że Audi dysponowało mocą przekraczającą 1000 koni mechanicznych – dokładnie było ich 1018, natomiast Volkswagen e-Transporter ma tej mocy... dziesięciokrotnie mniej.

I ten punkt jest największym rozczarowaniem, bo spodziewaliśmy się jednak nieco większego zapasu mocy. Nawet biorąc pod uwagę charakterystykę napędów elektrycznych, które oferują wysoki moment obrotowy w całym zakresie obrotów, mocy jest trochę za mało, jak na auto tej wielkości i o takim charakterze.

Mówimy tu dokładnie o mocy 111 koni mechanicznych i momencie obrotowym sięgającym 200 niutonometrów. Przyznacie, że to dość niewiele. Co więcej, również zasięg nie jest imponujący, a przecież w dostawczym modelu miejsca na dodatkowe baterie nie brakuje.

Na jednym ładowaniu akumulatorów Volkswagen e-Transporter pokonać może nieco ponad 200 kilometrów (dokładnie 208 km). Firma planuje także wprowadzenie modelu o zwiększonym zasięgu, dysponującego baterią o pojemności 74,6 kWh. Z takim zestawem auto pokonać może średnio do 400 km.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij