Volvo postanowiło uruchomić nowy program dla swoich klientów. Za pomocą aplikacji będzie można zrobić przegląd, zatankować i umyć samochód nie tracąc na to wolnego czasu. Będąc w pracy wystarczy zamówić usługę, a specjalny consierge zabierze nasze auto i zwróci je zaraz po skończeniu prac albo dostarczy pojazd w wybrane przez nas miejsce.
Dzięki użyciu jednorazowego cyfrowego kluczyka, dostawca usługi będzie mógł zabrać samochód do autoryzowanego partnera Volvo i wykonać zamówione prace. Aplikacja w smartfonie sama znajdzie najbliższe miejsce, w którym będzie to możliwe i pomoże w jej zamówieniu. Po skończonych czynnościach consierge dostarczy nasz samochód we wskazane miejsce, a kluczyk zostanie dezaktywowany.
Skąd pomysł na tego typu usługę? Volvo przeprowadziło badania, których wyniki skłoniły szwedzkiego producenta do uruchomienia takiego programu. Ponad 70% klientów wyraziło chęć tankowania dzięki takiej usłudze, 56% deklaruje chęć serwisowania tak swojego samochodu, a 49% chciałoby aby auto zostało dostarczone w dowolne miejsce.
Już w styczniu trzystu właścicieli modeli XC90 i S90 w San Francisco zostanie objętych programem pilotażowym Volvo. Nie podano jeszcze informacji, kiedy ta usługa zostanie uruchomiona dla reszty klientów Volvo.