Moc 3,2-litrowego diesla wzrosła aż o 40 koni mechanicznych - ze 160 do 200! Również pokłady momentu obrotowego są większe - jest go teraz nawet 441 Nm. Wartości te są przekazywane na koła poprzez nową przekładnię automatyczną - to właśnie jej Pajero zawdzięcza niższe, średnie zużycie paliwa - 9,6 litra na 100 kilometrów. Model 3-drzwiowy ze skrzynią mechaniczną konsumuje jedynie 8,5 litra.
Kabina pasażerska luksusowego Mitsubishi jest teraz lepiej wygłuszona dzięki zastosowaniu przedniej szyby z grubszego szkła i dodatkowych materiałów tłumiących. Inne elementy typowe dla nowego modelu to zmodernizowane aluminiowe obręcze o średnicy 17 i 18 cali oraz unowocześniona wersja systemu multimedialnego MMCS z dyskiem twardym o pojemności 40 GB.
Zwiększyły się też możliwości uciągu Pajero - odmiana 3-drzwiowa pociągnie 3000 kilogramów a 5-drzwiowa nawet 3500 kilogramów.
Źródło: carscoop, mototarget
Komentarze
auto motor i sport, 2009-07-03 10:16:17
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?