[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

W serwisach BMW Inchcape widzisz za co płacisz

Chyba każdy kierowca miał taką sytuację, w której zaskoczyły go zakres i koszt napraw wykonanych w serwisie, prawda? Firma Inchcape, dealer marki BMW, wpadła na pomysł jak zwiększyć przejrzystość usług i zadowolenie kierowców – oto usługa o nazwie Video Ocena.

BMW Inchcape Video Ocena BMW Inchcape Video Ocena

Wystarczy przejrzeć fora internetowe, zapytać znajomego lub przypomnieć sobie swoje ostatnie wizyty w warsztacie, a z pewnością znajdzie się kilka sytuacji, w których kierowcę zaskoczył koszt naprawy samochodu oraz liczba elementów, które zdaniem mechanika, wymagały natychmiastowej naprawy lub wymiany. Takie sytuacje niestety zdarzają się często. Czasem, aby zachować pełną kontrolę i przejrzystość usługi trzeba wręcz "patrzeć na ręce" mechanikowi. Czy tak musi być? Oczywiście, że nie. Wystarczy wybrać dobry warsztat, bo im bardziej profesjonalny serwis tym wyższa jakość usług, a także bardziej innowacyjne podejście do obsługi klienta.

Inchcape Video Ocena – co to jest

 

 

Właśnie po to, aby zapewnić kierowcom przejrzystą i profesjonalną obsługę wprowadzono Inchcape Video Ocenę, czyli usługę typu "vehicle health check". Na czym to polega? Podczas każdej wizyty samochodu marki BMW w serwisie Inchcape – nie ważne czy mowa o przeglądzie gwarancyjnym, wymianie elementów eksploatacyjnych czy naprawie usterki – mechanicy "kręcą" podczas oględzin samochodu. Nie chodzi oczywiście o kręcenie się po mieście samochodem klienta ani o kręcenie liczników – mowa o "kręceniu" filmu wideo. Pracownicy Inchcape prześwietlają samochód element po elemencie i nagrywają całą operację, pokazując klientowi, które podzespoły są w dobrym stanie, a które należy wymienić. Na filmie mechanik wyposażony w specjalny wskaźnik, kieruje go na omawianą część samochodu, a wtedy wskaźnik wyświetla zielony (brak zastrzeżeń) albo czerwony komunikat (element wymaga wymiany), co w obrazowy sposób pokazuje stan poszczególnych części.

 

REKLAMA

BMW Inchcape Video Ocena BMW Inchcape Video Ocena

Po przeprowadzonych oględzinach, wypunktowaniu elementów nadających się do wymiany i zdiagnozowaniu ewentualnych usterek mechanik przygotowuje dla klienta szczegółowy raport. W specjalnym panelu do komunikacji z klientem wypełnia on formularz, w prosty i przejrzysty dla kierowcy sposób zaznaczając kolorami – jeżeli przy czynności serwisowej lub nazwie podzespołu jest czerwona ikonka oznacza to, że mechanik zaleca jak najszybszą naprawę/wymianę; w przypadku koloru żółtego mamy do czynienia z czynnością, którą klient powinien się zainteresować, ale która nie jest konieczna lub nie wpływa na bezpieczeństwo jazdy; zielona ikonka w raporcie oznacza, że ten element jest w dobrym stanie technicznym.

Następnie – za pomocą wiadomości SMS lub e-mail – klient otrzymuje od serwisu Inchcape powiadomienie z linkiem do wspomnianego raportu. Tam może on obejrzeć też wspomniany film wideo, w którym mechanik opowiada o wszystkich dolegliwościach samochodu zdiagnozowanych w trakcie ekspertyzy, dzięki temu w prosty sposób będzie mógł zrozumieć usterkę i zaakceptować konieczność jej wymiany lub zdecydować, że nie ma takiej potrzeby. Kiedy wróci do raportu, klikając na poszczególne pozycje wybierze elementy, na których wymianę się zdecyduje i od razu zobaczy przewidywany koszt tej operacji. Następnie pozostanie tylko kliknąć i potwierdzić zlecenie. Po potwierdzeniu przez klienta serwis w mgnieniu oka otrzyma komunikat o zleceniu i niezwłocznie rozpocznie prace serwisowe. Wreszcie kierowca może być spokojny, bo ma całkowitą kontrolę nad serwisem swojego samochodu i ma gwarancję, że bez jego wiedzy nie zostanie przeprowadzona żadna kosztowna naprawa.

BMW Inchcape Video Ocena BMW Inchcape Video Ocena

Kto może skorzystać z Inchcape Video Oceny?

Najnowsza usługa serwisów BMW Inchcape jest skierowana do każdego właściciela samochodu marki BMW – nie tylko dla tych, którzy kupili nowy model w salonie firmy, ale dla każdego posiadacza nowego lub starszego BMW. Taka usługa jest dostępna zarówno podczas rutynowej kontroli, naprawy gwarancyjnej czy np. podczas przeglądu przed dłuższym wakacyjnym wyjazdem. Podczas każdej wizyty w serwisie mechanicy Inchcape zadbają o to, aby kierowca wiedział jakie czynności zostaną wykonane i ile taka usługa będzie go kosztowała.

REKLAMA

BMW Inchcape Video Ocena BMW Inchcape Video Ocena

Gdzie znajdują się serwisy BMW Inchcape?

Firma Inchcape jest właścicielem sieci salonów sprzedaży BMW oraz autoryzowanych serwisów tej marki, które można znaleźć w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu. Firma od lat wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami i najwyższą jakości usług – wspomnieć choćby, że dealer BMW Inchcape wielokrotnie został nagradzany (2008, 2012, 2013, 2017, 2018) przez BMW Polska za najlepszą obsługę klienta oraz dynamikę działania serwisu. Wprowadzenie usługi Inchcape Video Ocena to kolejny, bardzo ważny krok do zapewnienia kierowcy najwyższych standardów obsługi.

BMW Inchcape Video Ocena BMW Inchcape Video Ocena

Jak w najprostszy sposób opisać usługę Inchcape Video? Można posiłkować się opisem, który znajdziemy na stronie przeznaczonej dla tej usługi (https://www.inchcape.pl/inchcape-video-ocena), gdzie krok po kroku opisano całą operację:

1. Wizyta w serwisie

Wystarczy umówić się na przegląd lub naprawę swojego samochodu w serwisie BMW Inchcape. Można to zrobić na wiele sposobów, również online, za pośrednictwem strony: https://www.inchcape.pl/serwis-formularz

2. Oględziny samochodu

Podczas oględzin i ekspertyzy mechanicy nagrywają film wideo, na którym opowiadają kierowcy o stanie technicznych poszczególnych elementów jego samochodu. 

3. Powiadomienie

Klient BMW Inchcape otrzymuje powiadomienie za pośrednictwem wiadomości SMS lub e-mail. Znajduje w niej link do specjalnego panelu poświęconego usłudze serwisowej jego samochodu.

REKLAMA

BMW Inchcape Video Ocena BMW Inchcape Video Ocena

4. Panel sterowania

Kierowca w panelu znajdzie wypełniony przez mechanika formularz, z którego wyczyta jakie elementy wymagają wymiany i ile będzie kosztowała go taka usługa. W panelu tym klient zobaczy również wideo, sporządzone wcześniej przez mechaników.

5. Kosztorys

Klient akceptuje te czynności serwisowe, na których naprawę wyraża zgodę. Po zsumowaniu wszystkich czynności otrzymuje informację o kosztorysie serwisu.

6. Autoryzacja

Nic nie dzieje się bez wiedzy klienta. Mechanicy czekają do czasu zaakceptowania przez kierowcę zakresu napraw, dopiero wtedy – mając już pełną wiedzę na temat tego, czego oczekuje klient – przystępują do prac serwisowych.

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij