Japoński tuner znany z agresywnej stylizacji swoich projektów zapowiedział prace nad pięcioma nowymi modelami. W 2010 roku do oferty trafią pakiety stylizacyjne dla BMW serii 7, Infiniti M, Jaguara XJ, Porsche Panamery i Rolls Royce'a Ghost.
Póki co, na zaprezentowanych traserach widzimy nowe zderzaki, większe felgi i zestawy zawieszenia obniżające prześwity wspomnianych aut.
Z zainteresowaniem wyczekujemy finalnych wersji produktów.
Zapowiada się pracowity rok dla projektantów firmy Wald International. Muszą oni przygotować zestawy karoseryjne dla pięciu nowych modeli. auto motor i sport, 2010-02-02 08:05:32
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Lexus IS 500 F Sport Performance to w prostej linii rywal BMW M3. Napędzany dużym, wolnossącym silnikiem V8 sedan nie trafi jednak do Europy, gdzie nie pozwalają na to wyśrubowane normy emisji spalin.
Rolls-Royce Phantom Koa to pierwszy w historii model z serii Phantom Extended z wykończeniem z drewna koa. Powstał na zamówienie właściciela kolekcji JBS Jacka Boyda Smitha Jr.
Najmniejszy samochód w ofercie Skody przeszedł sporą metamorfozę. Mieliśmy okazje wsiąść za kierownice zamaskowanego modelu oraz zobaczyć na żywo auto bez kamuflażu. Oto 5 rzeczy, które trzeba wiedzieć o nowej Skody Fabii.
Opel Insignia to jedno z tych aut, które na pierwszy rzut oka nie przyspiesza bicia serca, ale zyskuje po bliższym poznaniu. W teście wersja Grand Sport Business Elegance z 200-konnym silnikiem benzynowym.
Hyundai i30 N przeszedł niedawno face lifting, który podrasował nieco wygląd auta, ale przede wszystkim wprowadza nową, automatyczną skrzynię biegów N DCT. Znamy już ceny.
Ford Mustang Mach-E wjeżdża do polskich salonów, a jego cennik pokazuje, że na tle konkurencji ten elektryczny SUV może być całkiem godną uwagi propozycją.
Gordon Murray Automotive zaprezentował limitowaną serię T.50s Niki Lauda swojego limitowanego hipersamochodu T.50. Auto kosztuje 16 mln zł bez podatku.
Mercedes Klasy C debiutuje w nowej odsłonie, która pełnymi garściami czerpie z osiągnięć inżynierów marki, kopiując wiele rozwiązań z flagowej, superluksusowej Klasy S.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-02-02 08:05:32
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?