Moc 3,8-litrowej, podwójnie doładowanej, sześciocylindrowej jednostki napędowej wzrosła bardzo niewiele, bo tylko o 5 koni mechanicznych i wynosi teraz 485 czworonogów. I nie ma w tym nic dziwnego, bo 480 koni mechanicznych poprzednika było więcej niż wystarczające.
W skrzyni biegów nowy jest moduł sterujący zmianą przełożeń (Transmission Control Module), sprawiający, że biegi GT-R zmienia teraz bardziej gładko niż poprzednio. W zawieszeniu zaś pojawiły się nowe amortyzatory, dzięki którym auto jeszcze lepiej trzyma się drogi.
Kosmetyczne zmiany objęły też zaciski hamulcowe, na których znajdują się teraz loga Brembo i Nissana, zaś nowe są 20-calowe przyciemnione obręcze aluminiowe, będące w modelu Premium pomalowane ciemnym lakierem. W ofercie GT-Ra pojawiła się też nowa barwa nadwozia - bardzo modna ostatnio perłowa biel.
Nissan GT-R 2010 już wkrótce dostępny będzie w wybranych salonach dealerskich w Stanach Zjednoczonych za niewiele wyższą cenę niż model z zeszłego roku.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-03-18 13:37:14
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?