Dzięki niej otrzymujemy moc zwiększoną z 670 KM do 816 KM oraz moment obrotowy, który w porównaniu z modelem fabrycznym wzrósł aż o 356 Nm i po modyfikacjach wynosi 1356 Nm. Wszystko to udaje się osiągnąć pozostając przy 6,0-litrowym silniku V12 z dwiema turbosprężarkami.
Pakiet od Renntech nie zawiera jedynie opcji podwyższenia mocy, ale również modernizację przekładni i 100 % blokadę mechanizmu różnicowego, co umożliwia utrzymanie tak olbrzymiej mocy na drodze.
Kwota, jaką klient musi zapłacić za wszystkie te dodatkowe "przyjemności" rozpoczyna się od 12 650 euro.
Citroen C5 X ujrzał dziś światło dzienne, prezentując oryginalną stylistykę i ciekawy pomysł na samochód uniwersalny. Czy producent nie przesadził, okaże się niebawem.
W marcu 2021 roku import używanych samochodów osiągnął poziom nienotowany od kilkunastu lat. Duże zainteresowanie to m.in. efekt pandemii i przesiadania się na własny środek transportu.
Renault Clio E-Tech to hybryda jedyna w swoim rodzaju. Wykorzystuje rozwiązania rodem z aut wyczynowych, ale celem nie jest uzyskanie sportowych osiągów.
Kia Stinger i BMW 4 Gran Coupé – dwa modele o sportowych cechach, obydwa z sześciocylindrowymi silnikami, obydwa o mocy znacznie powyżej 300 KM. Czy po ubiegłorocznym liftingu Stinger zdoła pokonać nienową już „czwórkę” Gran Coupé?
Auta hybrydowe, czyli takie z silnikiem spalinowym i elektrycznym zasilanym z zewnętrznego źródła prądu, coraz liczniej pojawiają się na drogach. A wraz z nimi pojawiają się pewne mity. Przyjrzeliśmy się kilku z nich.
Powiedzieć, że Klasa S jest najbardziej zaawansowanym samochodem w historii Mercedesa to jak nie powiedzieć nic. Najnowsza Klasa S jest oczywiście bardziej cyfrowa i lepiej połączona ze światem niż kiedykolwiek wcześniej. Pytanie – jaka jest jako Klasa S? Odpowiedź - w teście.
Nissan Ariya, przełomowy dla marki model o napędzie elektrycznym, po raz pierwszy został pokazany w Polsce. Kiedy zobaczymy pierwsze egzemplarze na naszych drogach?
AMG ujawnia plany na najbliższe lata. Spodziewamy się nie tylko w pełni elektrycznych modeli, ale przede wszystkim rasowych hybryd, dysponujących mocą 816 KM oraz 1000 Nm momentu obrotowego.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-07-21 07:26:50
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?