[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Zespół Audi i Jean-Eric Vergne (Techeetah) mistrzami Formuły E

Nowy Jork był miejscem ostatnich w tym sezonie wyścigów o mistrzostwo Formuły E. Po emocjonującej walce tytuł w klasyfikacji konstruktorów wywalczył zespół Audi Sport ABT Schaeffler, a wśród kierowców triumfował Jean-Eric Vergne.

Bolid Formuły E Bolid Formuły E

Nowojorskie wyścigi zakończyły erę bolidów Formuły E pierwszej generacji, które w nowym sezonie zastąpią nowe – znacznie ulepszone i mocno różniące się konstrukcją od obecnych. Mistrzem w klasyfikacji kierowców został były kierowca Formuły 1 Jean-Eric Vergne z zespołu Techeetah.

Zespół Audi Sport ABT Schaeffler natomiast w finale sezonu, po zaciętej walce, obronił tytuł mistrzowski w klasyfikacji zespołowej. Bilans weekendu w wykonaniu Audi to cztery miejsca na podium w dwóch wyścigach, z czego w jednym dwa najwyższe i zdobytych 78 z możliwych 94 punktów, co przekształciło - wydawać by się mogło niemożliwą do nadrobienia - stratę 33 punktów w dwupunktową przewagę.

Kwestia tego, kto zostanie Mistrzem Świata klasyfikacji zespołowej ABB FIA Formuły E była ciągle otwarta, a zacięta walka trwała do ostatniego okrążenia. Ostatecznie, o kolejności w tabeli zadecydowały zaledwie dwa punkty.

REKLAMA

REKLAMA

Bolid Formuły E Bolid Formuły E

W niedzielnym wyścigu, rozgrywanym na ulicach Brooklynu, z pięknym widokiem na Manhattan, po 43 okrążeniach toru linię mety na miejscu drugim przekroczył Lucas di Grassi. W ten sposób Brazylijczyk po raz siódmy z rzędu znalazł się na podium i wywalczył sobie drugie miejsce w klasyfikacji kierowców.

Sytuacja o tyle warta podkreślenia, że di Grassi w pierwszych czterech wyścigach sezonu nie zdobył żadnego punktu, natomiast począwszy od wyścigu szóstego, na podium stawał za każdym razem.

Podczas czterech lat, gdy funkcjonuje seria wyścigów Formuła E, di Grassi zdobył dla Audi Sport ABT Schaeffler w sumie 611 punktów i 27 razy stawał na podium. W obu przypadkach to więcej, niż jakikolwiek inny kierowca w serii wyścigów samochodów elektrycznych.

REKLAMA

Bolid Formuły E Bolid Formuły E

Natomiast Daniel Abt, drugi zawodnik teamu, na mecie był trzeci. Zdobył 15 punktów i jeden dodatkowy punkt za najszybsze okrążenie toru, dokładając w ten sposób w ostatnim wyścigu sezonu cegiełkę do sensacyjnego zwycięstwa w klasyfikacji zespołowej. Dla 25-letniego kierowcy było to czwarte najszybsze okrążenie w tym sezonie.

W sumie, Audi Sport ABT Schaeffler wywalczyło takich najszybszych okrążeń siedem w dwunastu wyścigach – to rekord wśród wszystkich zespołów.

Podczas finału Formuły E technologiczny partner Audi firma Schaeffler zaprezentowała spektakularny prototyp: Audi e-tron FE05, w którym ponownie użyto napędu skonstruowanego wspólnie przez firmę Schaeffler i przez Audi. Nowa era Formuły E rozpocznie się w połowie grudnia tego roku pierwszym wyścigiem nowego sezonu, który odbędzie się w Rijadzie w Arabii Saudyjskiej.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 80 300 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij