Jakie kroki zamierza podjąć Ferrari aby to osiągnąć? Mówi się o stosunkowo małym i lekkim silniku V6 wspomaganym turbosprężarką. Największą "nadzieją" jest jednak system KERS (Kinetic Energy Recycling System). Działa on na podobnej zasadzie, jak system odzyskiwania energii podczas hamowania, z tymże tutaj mamy skrzynię CVT (a więc bezstopniową).
Ferrari twierdzi, że taki system pozwalałby na chwilowe zwiększanie mocy podczas wyprzedzania, czy też przy wyjeżdżaniu z zakrętów. Hybrydowe auto ze znakiem czarnego konia spodziewane jest jednak nie szybciej niż w 2015 roku.
Zarząd włoskiej marki obwieścił wszem i wobec swoje plany dotyczące najbliższych lat. Zapowiada się prawdziwa rewolucja! auto motor i sport, 2008-07-08 10:17:28
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Ktoś kiedyś słusznie zauważył, że człowiek będzie ścigał się wszystkim, cokolwiek by przed nim postawić. I rzeczywiście, nietypowych serii wyścigów odbywających się bardziej lub mniej regularnie jest naprawdę wiele. Oto nasz przegląd tych najbardziej odjechanych.
Ciągle zaostrzane normy emisji spalin sprawiają, że z rynku co rusz znikają kolejne wyjątkowe samochody. Oto, naszym zdaniem, najciekawsze modele, które warto kupić właśnie dziś, bo za jakiś czas może to być już niemożliwe.
Nowy Nissan Qashqai debiutuje w salonach, ale w sprzedaży wciąż jest model drugiej generacji. To ostatnia szansa na zakup tego auta z silnikiem Diesla – niedługo zastąpi go hybryda.
Dla Toyoty nowoczesne układy napędowe to nie tylko hybrydy czy auta elektryczne. Już w 2015 r. na rynku pojawił się Mirai – model zasilany energią elektryczną wytwarzaną przez wodorowe ogniwo paliwowe. Teraz pojawia się jego druga generacja.
Jako nowy model, Outback był niedoceniany. Niewyszukana stylizacja, mało atrakcyjne wnętrze oraz wysoka cena zniechęcały do zakupu tego samochodu. A ma on sporo zalet.
Długo wyczekiwany Mercedes EQS ujrzał światło dzienne podczas prezentacji online. Auto urzeka designem, parametrami napędu i nowoczesnymi technologiami.
Euro NCAP przebadało cztery modele – elektryczne Skodę Enyaq i VW ID.4 oraz budżetowe Dacie Sandero Stepway i Logan. Nie wszystko poszło po myśli producentów.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
auto motor i sport, 2008-07-08 10:17:28
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?