Zmiany na zewnątrz to czysta kosmetyka, obejmująca z przodu grill, zderzak i reflektory. Z tyłu zmodernizowane zostało wnętrze lamp oraz zderzak. W kabinie odnajdziemy lekko zmodyfikowaną konsolę środkową z nowym system nawigacji oraz klasyczne zegary z białym podświetleniem w miejsce poprzednich. Toyota dodała także miękki materiał nad zestawem instrumentów.
Pod powłoką nadwozia zmieniło się raczej niewiele. Główne nowości to zmodyfikowane nastawy układu jezdnego oraz nowe wspomaganie układu kierowniczego, które w końcu ma dawać odpowiednie poczucie kontaktu kół z nawierzchnią.
Między przednimi kołami Aurisa nadal pracują te same jednostki wysokoprężne i benzynowe, co w aucie sprzed liftingu. Jedyną nowością, na którą jeszcze musimy poczekać, jest odmiana hybrydowa, która swoją premierę święcić będzie podczas targów w Genewie.
Komentarze
Justin_Rose88, 2017-12-30 01:29:49
auto motor i sport, 2009-09-10 18:12:24
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?